مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران گفت: پروژه کتابخانه ای کلارآباد در دهه فجر و پروژه کتابخانه مرحوم برادران لر در ۱۷ اسفند امسال افتتاح می شود.

به گزارش سار خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، صبح (۱۰ بهمن ماه) شصت و دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان با حضور علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران، آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران،مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل کتابخانه ملی استان، مسئولان سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و معاون شهرداری ساری و اعضای حقیقی و حقوقی انجمن در استانداری برگزار شد.

آرزو ولیپور در این جلسه به عنوان رئیس دبیرخانه انجمن، گزارشی از اقدامات مهم و فعالیت های صورت گرفته توسط کتابخانه های عمومی استان را ارائه کرد و همچنین مصوبات جلسه قبل را پیگیری کردند.

وی با قدردانی از دستگاه های اجرایی استان که در امر  ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک حال اداره کل کتابخانه های عمومی هستند، تصریح کرد: در حوزه مروجین کتابخانه ای رتبه نخست کشور را کسب کردیم و این افتخار بزرگی است که با تلاش کتابداران و همکاران ما محقق شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ضمن آماری از بدهی های نیم درصد شهرداری ها به کتابخانه های عمومی استان به ویژه شهرداری ساری، گفت: شهرداران موظف به پرداخت حداقل نیم درصد درآمد خود به کتابخانه ها هستند و برای رفع مشکلات در حوزه کتابخانه ها باید همه دستگاه ها و نهادها همکاری های لازم را داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به پروژه های نیمه تمام کتابخانه ای در استان اشاره کرد و گفت: پروژه کتابخانه لاریم که سال ۹۱ کلنگ زنی شده بود طی دو سال قبل فعال شد و برای تکمیل ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است و انتظار داریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای تکمیل هرچه زودتر این پروژه کمک کند.

ولیپور ادامه داد: پروژه کتابخانه ای کلارآباد در دهه فجر و پروژه مرحوم برادران لر در ۱۷ اسفند امسال افتتاح می شود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image