رئیس شورای شهر ساری از بانوان شاغل در شهرداری خواست تا سفیر خوبی برای شهرداری باشند.

به گزارش سارخبر، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ساری، معاونان شهرداری و بانوان شاغل در شهرداری ساری برگزار شد.

پرویز شعبانی پیش از ظهر امروز شنبه در آیین تجلیل از بانوان شاغل در شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان‌های تابعه ساری با تبریک خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به جایگاه ارزشمند و متعالی زنان از صدر اسلام تاکنون اشاره کرد و گفت: هرگونه توفیقی که حاصل مردان شده به خاطر توانمندی زنان است.

وی افزود: نقش زنان برای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پس‌ از آن همواره درصحنه‌های مختلف پررنگ بوده و حضور پرقدرت این قشر از جامعه ایرانی همواره جایگاه والای زن را به اذهان متبادر می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری بابیان اینکه یک‌سوم نیروهای شاغل در شهرداری را بانوان تشکیل می‌دهند و دارای مأموریت و مسئولیت‌های مختلف در حوزه شهرداری هستند، گفت: علاوه بر این، بانوان نقش مهمی در تحکیم خانواده‌ دارند.

وی اظهار کرد: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است به‌ طوری‌ که بانوان باپشتکار قوی خود توانسته‌اند در کنار خدمت به‌ سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی هم بدرخشند.

شعبانی گفت: نقش زنان در همراهی با مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی به شهروندان و ارتقای توسعه شهر بی‌بدیل است.

وی افزود: شهرداری ساری ماهانه بالغ‌ بر ۴۲ میلیارد تومان حقوق، بیمه و مالیات پرداخت می‌کند و علاوه بر آن بدهی‌های که از گذشته بر دوش شهرداری به‌ جامانده است نیز پرداخت می‌شود.

شعبانی ادامه داد: با وجود این تلاش می‌کنیم با همراهی شورا و شهرداری خلأها را جبران کنیم.

وی از بانوان شاغل در شهرداری خواست تا سفیر خوبی برای شهرداری باشند.

شعبانی گفت: بخشی از نیروهای شهرداری شرکتی هستند و نیاز به تعیین تکلیف دارند و تلاش می‌کنیم این موضوع حل شود اگرچه راهی سخت و دشوار است با این‌ حال هیچ‌گونه تعدیل و اخراج نداریم تنها هدفمان ساماندهی نیروهاست.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری از نیروگاه زباله‌سوز شهرداری ساری به‌ عنوان پروژه اولویت‌دار در مرکز استان یاد کرد و ادامه داد: روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان صرف انتقال زباله ساری می‌شود از این‌ رو تلاش داریم تا این پروژه زیست‌ محیطی تا پایان ۱۴۰۱ به پایان برسد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image