معاون خدمات شهری شهرداری در مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن گفت: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

به گزارش سارخبر، علیرضا حمیدی اظهار کرد: از تمامی همکارانم در معاونت‌ها، مناطق، دوایر و سازمان‌ها سپاسگزارم که در نبود شهردار به جهت کسالت و بیماری، سنگ تمام گذاشتند و پای‌کار ایستادند.

معاون خدمات شهری شهردار ساری یادآور شد: شهرداری ساری با پرچم‌داری جواد طالبی، نگاهی نو را در سرلوحه کار قرار داد و در این نگاه، منافع مردم شهر بر همه منافع، ارجحیت داشته و دارد؛ با این نگاه، مسیری جدید تبیین شد، مسیری که برای توسعه شهر، شهرداری بر توان و ظرفیت درون‌سازمانی تکیه دارد و برون‌سپاری را حذف کرده است.

حمیدی خاطرنشان کرد: با توانایی‌های پرسنل توانمند شهرداری ساری طی طریق می‌کند تا خدمت به شهروندان بی‌وقفه و تعطیل ناپذیر ادامه داشته باشد.

وی بابیان اینکه در ماه‌های اخیر، توسعه متوازن خدمات شهرداری در چهارگوشه شهر از آسفالت، پیاده‌رو سازی تا تنظیف مستمر، در دستور کار است، افزود: علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و خدماتی، نشاط اجتماعی از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار در شهرداری است.

حمیدی اظهار کرد: روند پیشرفت پروژه بزرگ زباله‌سوز ساری که پروژه‌ای فراملی است و شهردار ساری جواد طالبی در روزهای منتهی به ادامه درمان، تاکیدات بسیار بر آن داشت به جد در حال پیگیری است.

وی نیروگاه زباله‌سوز ساری را از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری ساری برشمرد که جزء پروژه‌های مهم مرکز استان است که با حمایت شورا و همت شهرداری در حال انجام است؛ با اتمام این پروژه هزینه زیادی کاهش می‌یابد.

حمیدی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری با تمام توان تلاش می‌کند تا با خدمات‌رسانی بهنگام مردم را راضی نگه دارد.

وی همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر ساری به‌ واسطه هدایتگری و حمایت از شهرداری قدردانی و ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر ساری به جایگاهی برسد که لایق ساروی‌های عزیز است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image