جلسه شورای سیاست گذاری همایش ملی آیت الله کوهستانی در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

به گزارش سارخبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، صبح امروز جلسه شورای سیاست گذاری همایش ملی آیت الله کوهستانی با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر، عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضا  برگزار شد.

در این جلسه عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه گزارش از روند اجرایی این همایش گفت: بخش عمده تعهدات بخش علمی همایش انجام شده  و پس از ارسال فراخوان به همه مراکز علمی و فرهنگی کشور، تاکنون مقالات خوبی به دبیرخانه رسیده است.
وی افزود: کار فیلمبرداری فیلم مستند زندگی آیت الله کوهستانی با همیاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام شده و کتاب های همایش نیز در حال آماده شدن برای چاپ است.
وی در خصوص برگزاری پیش همایش آیت الله کوهستانی اظهار داشت: مقدمات برگزاری پیش همایش در مشهدمقدس با همکاری وزارت ارشاد و آستان قدس نیز انجام شده و در بهمن ماه اجرایی خواهد شد.
حجت الاسلام جباری نیز در این جلسه ضمن قدردانی از پی گیری اعضا شورا و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان گفت: ارج نهادن به عالمان دین ارج نهادن به مقام پیامبران است و در راستای برگزاری همایش آیت الله کوهستانی کارهای مهمی تاکنون انجام شده که پس از این باید این تولیدات و امور عرضه شود.
وی افزود: دغدغه و توقع ما مقدمات برگزاری همایش اصلی است که حمایت ملی و استانی را می طلبد.
امام جمعه بهشهر زمان پیش همایش آیت الله کوهستانی در مشهد را ۱۴ بهمن ماه اعلام کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image