زارع با تاکید براینکه تا به امروز تلاش شده اقدامات شورای فرهنگ عمومی استان در مسیر بهره وری و کارآمدی قرار گیرد، گفت: عملیاتی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی نیازمند ضمانت اجرایی و مشخص شدن سهم فرهنگی دستگاه های عضو این شوراست.

به گزارش سار خبر به نقل از شبستان، «عباس زارع» امروز(۲۸دی) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با اشاره به پیشینه تشکیل این شورا در کشور از سال ۱۳۷۲، اظهار کرد: استان مازندران سال گذشته در کشور در ردیف استان های نخست فعال در حوزه این شورا منتخب معرفی شد کسب رتبه نخست مازندران را نشانه همدلی دستگاه های استانی و مشارکت اعضای شورا دانست.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه فضای مجازی، گردشگری و عفاف و حجاب از جمله فعالیت های موثر این شوا در استان بوده است، همایش علامه طبرسی ۲۷بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر برگزار می شود.
 وی از برگزاری همایش ملی آیت الله «محمد کوهستانی» رحمت الله علیه خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۳۹مقاله به دبیرخانه این همایش رسید.
 
 زارع از برگزاری پیش کنگره آیت الله کوهستانی در مشهد روز ۱۴بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: مستند زندگی این عالم فقیه در دست تدوین است.
 
وی اذعان کرد: چند عنوان کتاب در این حوزه آماده شده و در حال تدوین است، یکی از هنرمندان ما در بهشهر جملاتی از آیت الله کوهستانی را در قالب خط نستعلیق آماده کرد که در قالب کتابچه نفیسی آماده خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری کنگره غدیر نیز اشاره و بیان کرد: مصوبات شوای فرهنگ عمومی نیاز به ضمانت اجرا دارد.
 
زارع با بیان اینکه در حوزه پسماند نیز شورای فرهنگ عمومی استان می تواند یاری رسان استانداری در حوزه مدیریت پسماند باشد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image