دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه  سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سارخبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل در این باره گفت: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه  سال جاری برگزار می شود و ناشران تا شانزدهم دی ماه فرصت دارند برای حضور در نمایشگاه یادشده ثبت نام نمایند.
وی اظهار داشت: ناشران متقاضی حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند از ۱۱ تا تاریخ  16 دی ماه ماه با مراجعه به سایت www. ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌‏ نام اقدام کنند.
ضمنا عضویت ناشران در سامانه “پست کتاب ” به منظور بهره مندی از تخفیف های پست کتاب، ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران الزامی است.
ناشران محترم می توانند کتاب های خود را که از سال ۱۳۹۱ منتشر کرده اند در این نمایشگاه عرضه کنند.
فرجی گفت: علاقه‌ مندان برای اطلاع از نحوه ثبت ‌نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال‌ کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.
معاون مطبوعاتی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دربخش دیگری از سخنانش به افزایش تعداد عناوین کتب منتشر شده در سه ماهه سال ۱۴۰۰  نسبت به سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: ۹۰۰ عنوان کتاب  با شمارگان ۸۰۳۴۵۰ طی سال ۹۹ در مازندران منتشر شد و امسال نیز تاکنون ۵۶۰ عنوان کتاب از ناشران به مرحله چاپ رسیده است.
   فرجی یادآور شد: هم اکنون ۲۲۸ انتشارات دارای مجوز در مازندران وجود دارد که از این تعداد ۱۵۶ ناشر در سال گذشته و امسال در حال فعالیت می باشند. 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image