حجت الاسلام عالیشاه گفت: ساخت ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی، با ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن و ۶۰ میلیون تومان کمک کمیته امداد استان مازندران به زودی ساخته می شود.

به گزارش سارخبر به نقل از خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام«بشیر عالیشاه» امروز(۲۸دی) در جلسه ی  سه جانبه کمیته امداد، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی با موضوع مقدمات اجرای ساخت  ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی در سطح استان که برگزار شد، اظهار کرد:  ساخت این ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی، با ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات  بنیاد مسکن و ۶۰ میلیون تومان کمک کمیته امداد ساخته می شود.
 
مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: همچنین ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است و دو هزار و ۵۰۰ مددجو در استان فاقد مسکن هستند که از این تعداد هزار مددجو دارای زمین بوده و هزار و ۵۰۰ مددجو فاقد زمین هستند که در تلاشیم تا با کمک  خیران، زمین برای  ساخت مسکن این تعداد مددجویان فراهم شود.
 
وی با بیان اینکه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود،  تصریح کرد:  تاکنون ۱۰هزار متر زمین برای احداث مسکن مددجویی از سوی خیرین به کمیته امداد استان اهدا شد.
 
حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی و مشارکت از بسیج سازندگی و بنیاد مسکن در راستای ساخت مسکن مددجویی بیان کرد: با وفاق و همدلی در تامین مسکن مددجویان سریعتر به نتایج مطلوب دست می یابیم.
 
وی گفت: ۸۰هزار خانوا در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image