نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن دور جدید مذاکرات هسته‌ای، گفت: ایران در این دور از مذاکرات زیر بار شروط ذلت‌بار و تحریمی نخواهد رفت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری افزود: با توجه به اینکه در آستانه مذاکرات هسته ای وین قرار داریم  و تاریخ هشتم آذر ماه دور جدید مذاکرات انجام می شود، در حالی که آمریکا از برجام خارج شد و برجام را پاره کرد و یک طرفه این نقض را انجام داده است، الان از  ایران می خواهد که حتما در برجام باشد و شرط و شروط هم برای کشور می گذارند و در کنار همه این موارد تحریم های جدید نیز وضع می کنند.
وی با وقیح توصیف کردن این نوع رفتارها، ادامه داد: آنها فکر می کنند مذاکرات پیش رو در این دولت مثل مذاکرات گذشته است، اما اینجا دو نکته را به مسوولان می خواهم بگویم؛ این که آنها ببیند در برجام راه های حقوقی قضایی برای کسی که یک طرفه نقض کرده است وجود دارد که مثلا از طریق دادگاه های بین المللی اقدام قضایی شود. الان شرایط به گونه ای شد عوض اینکه طرف بدهکار باشد ایران را بدهکار حساب می کنند و اگر این مورد قضایی پیش بینی نشده است این خیانت است و یک طرفه به نفع آنها برجام نوشته شده است.
محمدی لائینی گفت: به آمریکا و چند کشور نوکر استکبار می گوییم دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه گذشته است و امروز مذاکرات بسیجی در این مذاکرات جدید و پیش رو قرار دارد و زیر بار ذلت شرط و شروط تحریمی نخواهیم رفت.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image