سید محمود حسینی پور در مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران گفت: مازندران میعادگاه و یادآور چهره های درخشان شهیدانی است که برای صیانت از شرف و کیان دین و وطن جان خود را در کف اخلاص نهادند.
استاندار با بیان این که مازندران در دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه و در تهاجم به دشمن قرار داشت نه دفاع صرف، افزود: در دفاع از حرم نیز شهدای ما در خط تهاجم به دشمن قرار داشتند و رو در روی دشمن به شهادت رسیدند.
وی تاکید کرد: اگر ما در دفاع از کشور در نقطه تهاجم بودیم در جنگ اقتصادی نیز می توانیم. حسینی پور، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سفر به مازندران بیان فرمودند: استانی که دریا و جنگل دارد نباید بیکار داشته باشد.
اسمتاندار با اشاره به این که مردم از ما می پرسند استانی که سرشار از منابع غنی است و صادر کننده ۳۰ محصول چرا باید عقب ماندگی داشته باشد، تصریح کرد: آیا تحریم از بیرون است یا داخل؟ ما باید تحریم مدیریتی استان را بشکنیم و از ظرفیت جوانان با ظرفیت واقعی آن استفاده کنیم.
حسینی پور با اشاره به این که ما نباید گزارش بدهیم که نتوانستیم به هدف برسیم و باید با تلاش شبانه روزی به سمت حل مشکلات برویم، گفت: باید با فرهنگ جهادی دوران دفاع مقدس مشکلات را حل کنیم.
وی با بیان این که علیرغم تحریم ها، اگر بر ظرفیت های مازندران تکیه کنیم، جوانان تحریم ها را می شکنند، افزود: آنچه موجب اقتدار کشور شد روحیه جهادی جوانان بود و از برکت وجود جوانان است که دشمن نمی تواند چپ بما نگاه کند. از امروز بنده استاندار جوانانی هستم که هیچ گروه و پارتی یی آن ها را حمایت نمی کند.
استاندار مازندران با بیان این که نباید جوانان صاحب ایده ما با موانع خدمت در استان روبرو شوند، افزود: متاسفانه حصار مدیریتی نگذاشت جوانان ما ایفای نقش کنند. اگر جوانان مازندرانی و خط شکنان جبهه ها وارد فضای تولید و اقتصاد مازندران شوند، استان ما بزودی شکوفا می شود.
استاندار گفت: مردم مظلوم مازندران آیا برخورداری از ظرفیت ها را حس می کنند.
حسینی پور یادآور شد: آنچه که عامل اصلی عقب ماندگی مازندران است این است که نتوانستیم وحدت لازم را بین نخبگان ایجاد کنیم.
استاندار مازندران عنوان کرد: بنده بدهکار هیچ جریان و گروه سیاسی نیستم. من بدهکار مردم مازندران هستم. استانِ علما و نخبگان و متفکران باید توسعه یابد.
حسینی پور گفت: مدیرانی که تشخیص می دهند پس از سال ها چیز جدیدی ندارند جای خود را به جوانان بدهند. وی تاکید کرد: هیچ مدیری تا زمانی که در مصدر امور است نباید کار مردم را رها کند.
استاندار مازندران در پایان یادآور شد: شهرداری ها بدانند که وضعیت شهرها در شان گردشگران و مردم مازندران و توسعه توریسم نیست.
گفتنی است، با حضور وزیر کشور، سید محمود حسینی پور با دریافت حکم خود رسما به عنوان استاندار مازندران معرفی و از تلاش های احمد حسین زادگان قدردانی شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image