بیمه رسانه ای دغدغه خبرنگاران در کشور است

  • توسط سرویس خبر
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۰
  • ۰

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور، مشکل بیمه رسانه ها را دغدغه اصلی خبرنگاران در کشور بیان کرد و گفت: با نگاه ویژه معاون جدید مطبوعاتی وزارت ارشاد این مشکل حل می شود.

به گزارش سارخبر، ساسان شیخی شامگاه یکشنبه در حاشیه نشست خانه مطبوعات استان با اشاره به اینکه معاون جدید مطبوعاتی از بدنه رسانه و با مشکلات حوزه رسانه آشنایی کامل دارد، افزود: به نظر بنده در حوزه معاونت مطبوعاتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین انتخاب را داشته و قطعاً مهدی پور در حوزه رسانه بهترین کارنامه و موفقیت را خواهد داشت.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور تصریح کرد: امروز رسانه‌های کشور در حساس‌ترین دوره خود قرار دارند و رفع مشکلات رسانه‌ای در حوزه مرکز و شهرستان‌ها قطعاً در اولویت معاون جدید مطبوعاتی قرار خواهد گرفت و با مطالعه و برنامه ریزی دقیق سر فصل جدیدی در حوزه رسانه‌ها شاهد خواهیم بود.

شیخی تصریح کرد: قطعاً در اولین جلسه رسمی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌ها با معاون جدید مطبوعاتی دغدغه خانه‌های مطبوعات و مدیران رسانه‌ها مطرح خواهد شد زیرا امروز بسیاری از برنامه‌های معاونت مطبوعاتی مخصوصاً اداره کل مطبوعات داخلی نیاز به تغییر دارد.

وی بیان داشت: مشکل بیمه رسانه که دغدغه اصلی خبرنگاران در سراسر کشور است با نگاه ویژه مدیرعامل جدید صندوق هنر و تعامل با این صندوق قطعاً رفع خواهد شد و نتایج خوبی در این بخش رخ می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور بیان داشت: در حوزه استانی نیز با مشکلات رسانه‌های منطقه‌ای آشنایی کامل وجود دارد و یکی از برنامه‌های مهم حضور در استان‌ها و اجرای عدالت در بحث یارانه‌های رسانه‌ای و توزیع کاغذ خواهد بود.

شیخی بیان داشت: امروز رسانه‌های کشور از بخشنامه‌های غیر قانونی و خارج از قانون مطبوعات اداره کل مطبوعات داخلی گلایه بسیار دارند و امیدواریم شاهد تغییر ساختار فعلی اداره کل مطبوعات داخلی به نفع همه رسانه‌ها باشیم.

وی اذعان داشت: خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور به عنوان تنها تشکل جامع رسانه‌ای که نظارت بر آن بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است قطعاً با تفکر و نگاه صنفی معاون جدید مطبوعاتی به جایگاه اصلی خود خواهید رسید و دخالت مستقیم اداره کل مطبوعات داخلی در مدیریت خانه‌های مطبوعات استان‌ها قطع خواهد شد./مهر

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image