در شبانه روز گذشته ۴ نفر در مازندران براثر ابتلا به ویروس کرونا دارفانی را وداع گفتند.

به گزارش سارخبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، شبانه روز گذشته، ۹۷ بیمار جدید مبتلا به دلتاکرونا در مراکز درمانی مازندران و بابل بستری و ۱۰۰ نفر هم با بهبودی نسبی مرخص شدند.

هم اکنون ۳۹۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری بوده که از این تعداد ۷۸ نفر با وضع حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

متاسفانه امروز نیز ۴ هم استانی دیگر، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های مازندران و بابل تسلیم مرگ شدند.

بیمارستان‌های مازندران با توجه به تعداد تخت ها، ظرفیت پذیرش ۴ هزار بیمار را دارند.

فوت ۳ بیمار کرونایی در حوزه مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با پذیرش ۷۳ بیمار تازه مبتلا به دلتاکرونا تا ساعت ۸ صبح امروز، در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، شمار بیماران بستری به ۳۰۴ نفر رسیده است.

دکتر سیدعباس موسوی با اشاره به ترخیص ۸۵ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از مراکز درمانی مازندران در این مدت افزود: ۶۴ بیمار بدحال با وضعیت وخیم تنفسی، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: امروز ۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه جان خود را از دست دادند.

فوت یک بیمار کرونایی در حوزه بابل

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از بستری ۲۴ بیمار جدید مشکوک به دلتاکرونا و ترخیص ۱۵ نفر با بهبودی نسبی تا ساعت ۸ صبح امروز از چهار مرکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر سیدفرزاد جلالی، با اشاره به بستری ۹۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل گفت: ۱۴ بیمار بدحال کرونایی با وضع تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: یک همشهری بابلی، امروز بر اثر ابتلا به دلتاکرونا فوت کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image