رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه بیش از ۶۸ درصد جمعیت هدف دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن حوزه این دانشگاه و بابل تزریق شد.

به گزارش سارخبر، عباس موسوی با اشاره به اینکه روند تزریق واکسن در استان شتاب گرفته است، افزود: بیش از ۶۸ درصد جمعیت هدف دز اول و ۳۸ درصد دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی میزان تزریق واکسن را در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیش از دو میلیون و ۳۵۷ هزار دز ذکر کرد و گفت: در حوزه علوم پزشکی بابل نیز ۳۱۶ هزار دز واکسن تزریق شده است.

وی با اشاره به افزایش مراکز تزریق واکسن در استان ادامه داد: خوشبختانه با ارسال محموله‌ها، روند واکسیناسیون در استان شتاب بیشتری گرفته است.

موسوی به کاهش سن تزریق واکسن در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون تزریق واکسن دانش آموزان گروه سنی ۱۵ سال به بالا در دست انجام است.

موسوی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یادآور شد: طی شبانه روز گذشته ۶۹ بیمار جدید شناسایی شد و مجموع بستری شدگان به ۲۸۶ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: در حال حاضر در مجموع در مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی مازندران و بابل ۳۸۵ نفر تحت مراقبت قرار دارند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image