۱۱ طرح در ۴ شهر مازندران افتتاح شد

  • توسط سرویس خبر
  • شهریور ۶, ۱۴۰۰
  • ۰

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۱۱ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان های قائمشهر، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ به بهره برداری رسید.

به گزارش سارخبر، به نقل از ایرنا، این طرح ها شامل ۲ طرح هادی در سطح روستاهای قائمشهر، ۳ طرح هادی در بخش مرکزی جویبار، ۵ طرح برق رسانی در سیمرغ و یک طرح مسکن در سوادکوه شمالی بود که افتتاح شد.

بخشدار مرکزی جویبار در آئین افتتاحیه با بیان اینکه ۳ طرح هادی در روستاهای طالش محله، ماندی محله و ترک محله این بخش به بهره برداری رسیده است، گفت: به مناسبت هفته دولت ۳ طرح هادی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتباری حدود ۷ میلیارد تومان از محل مشارکت شوراهای اسلامی، دهیاری و اعتبارات ملی به بهره برداری رسیده است.

محمد مدانلو با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح هادی در سه روستای بخش مرکزی از سال ۹۷ آغاز شده بود، افزود: این طرح هادی شامل تعریض، اصلاح معابر، زیرسازی، آسفالت و جابه جایی شبکه های آب، برق، گاز و تلفن بود که انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان قائمشهر در آئین بهره برداری از ۲ طرح هادی در روستاهای باغدشت و نماورکلا، افزود: طرح هادی در روستای باغدشت به طول ۲ و نیم کیلومتر اعم از جدول، زیرسازی و اجرای آسفالت بود که به بهره برداری رسیده است.

امید حق پناه مجموع اعتبار هزینه شده برای طرح هادی در روستای باغدشت را ۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه طرح هادی روستای نماورکلا به طول ۸۵۰ متر و اعتباری حدود ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: در این روستا هم جدول، بلوار وسط، زیرسازی و آسفالت انجام شده است.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت یک مسکن که در سیل سال ۹۷ تخریب شده بود به بهره برداری رسیده است، گفت: این مسکن در فضایی به مساحت ۶۰ متر مربع و با هزینه ایی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان با مشارکت امداد، خیرین و خانواده به بهره برداری رسیده است.

علیرضا عابدی فیروزجائی بیان کرد: برای ساخت این مسکن ۲۰ میلیون تومان از محل بلاعوض کمیته امداد، ۳۰ میلیون تومان بلاعوض خسارت سیل و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات؛ به متقاضی تحویل داده شده است.

وی تعداد واحدهای مسکونی محرومین که در دست ساخت است را ۴۳ واحد اعلام کرد.

به مناسبت پنجمین روز از هفته دولت پنج طرح برق رسانی در شهرستان سیمرغ با اعتباری بالغ ۷۱۰ میلیون تومان به منظور اصلاح شبکه، افزایش پایداری شبکه و بهبود ولتاژ برق مشترکین به بهره برداری رسیده است.

این طرح ها شامل احداث شبکه ۲۰ کیلو ولت، نصب ترانس و شبکه خودنگهدار هوایی بوده است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image