رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: کل تردد در محورهای برون‌شهری استان مازندران طی مرداد ماه امسال حدود ۴۳ میلیون و ۹۱۰ هزار تردد بوده که در مقایسه با تیر ماه حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است و دلیل آن محدودیت‌های تردد به‌دلیل شرایط کرونایی بوده است.

به گزارش سارخبر به نقل از فارس، محسن هاشمی اظهار کرد: کل تردد در محورهای برون‌شهری استان مازندران طی مرداد ماه امسال حدود ۴۳ میلیون و ۹۱۰ هزار تردد بوده که این میزان از تردد در مقایسه با ماه قبل از آن ( تیر ماه ۱۴۰۰) حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است.
وی، دلیل عمده کاهش را اعمال محدودیت‌های تردد به‌دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا اعلام کرد و افزود: همچنین میزان کل تردد ثبت شده از وسایل نقلیه طی ۵ ماه نخست امسال بیش از ۲۴۵ میلیون تردد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اینکه میزان کل تردد در محورهای مواصلاتی استان طی مرداد ماه امسال در مقایسه با تیر ماه حدود ۲۷ درصد کاهش داشته و به حدود ۳میلیون تردد رسیده است، تصریح کرد: مقایسه ۵ ماه نخست امسال با دوره مشابه سال قبل حاکی از آن است که تغییرات چندانی در میزان کل تردد در محورهای مواصلاتی به‌وجود نیامده است.
هاشمی با بیان اینکه در مرداد ماه امسال پیک تردد مربوط به روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه امسال به میزان یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بوده است، اضافه کرد: بیشترین تردد در  محورهای مواصلاتی استان روز جمعه ۸ مرداد ماه امسال بیش از ۱۲۳ هزار تردد بوده است.
وی در پایان گفت: عمده این تردد مربوط به خروج مسافران از استان پس از پایان تعطیلات مربوط به عید سعید غدیر خم بوده است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image