“محسن نعمتی” مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با اعلام این خبر افزود: در پنج ماه اخیر بالغ بر ۷۲٫۵ درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخاری و حدود ۲۷٫۵ درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی به‌دست آمده است.

نیروگاه شهیدسلیمی نکا در پنج ماه گذشته بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۳۵ میلیون و ۴۶ هزارکیلووات ساعت انرژی تولید کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۷.۷ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محسن نعمتی” مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با اعلام این خبر افزود: در پنج ماه اخیر بالغ بر ۷۲٫۵ درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخاری و حدود ۲۷٫۵ درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی به‌دست آمده است.
وی اظهار داشت: با توجه به دشواری و حساسیت بسیار زیاد نگهداری و بهره برداری از واحدهای این نیروگاه با گذشت بیش از چهار دهه کارکرد، به‌دلیل قدمت و عمر بالای تجهیزات، حفظ آمادگی واحدهای این نیروگاه برای تولید پایدار انرژی کار آسانی نیست، بنابراین با توجه به نیاز شبکه برق کشور و به‌رغم همه محدودیت‌های موجود بویژه در شرایط سخت مقابله با ویروس کرونا، با همدلی و تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان نیروگاه، در حال حاضر تمامی واحدهای نیروگاه جهت تولید پایدار برق و گذر از پیک مصرف در مدار تولید قرار دارند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image