سهام عدالت

با توجه به اینکه قرار بود آن تعداد از افرادی که شیوه مستقیم را در مدیریت سهام عدالت قبول نکرده بودند توسط شرکتهای سرمایه گذاری استانی نسبت به مدیریت و یا فروش سهام خود اقدام نمایند ، ولی با این وجود متاسفانه شاهد هستیم در این روزهای کرونایی که لازم است تردد در حداقل ممکن باشد افراد با مراجعه به بانکها مطالبه شماره شبای حساب خود را کرده و یا در صف های طولانی منتظر ثبت نام سجام و احراز هویت برای دریافت کد بورسی هستند.

مطلبی که در این وسط حائز اهمیت است اولا گرفتار کردن مردم کم سواد و بیسواد به امور بورس است که اکثریت قریب به اتفاق این افراد هیچگونه آشنایی از بورس نداشته و تمایلی به این امور ندارند و البته ممکن است مورد سوء استفاده هم قرار بگیرند ضمن آن دریافت ۶۰ هزارتومان از افراد علاوه بر هزینه ثبت نام سجام و احراز هویت است یعنی تقریبا برای یک ثبت نام حدود ۱۰۰ هزارتومان هزینه در بر دارد بدیهی است این مبلغ هر تعداد از افراد خانواده دریافت میگردد.

شایسته است مسوولان امر پاسخگویی لازم را در این خصوص داشته باشند که چرا در این شرایط تنگدستی و بیماری مردم را درگیر چنین اموری میکنند.

مگر تا پیش از این سود سهام عدالت به حساب شبای افراد واریز نمیشد؟ و مگر قرار نبود شرکتهای سرمایه گذاری یا کارگزاری استانی متکفل سهامداران عدالت در استانها باشد ؟ پس در این وسط کارکرد این شرکت ها چیست؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image