• صفحه خانگی
  • <
  • مازندران
  • <
  • برقراری بیش از ۵۳ هزار تماس با سامانه۱۲۲ آبفای مازندران در ششماهه ابتدای۹۹

۵۳۱۹۸ مورد تماس با سامانه ۱۲۲ ( ارتباطات مردمی آبفا مازندران ) در شش ماه اول سالجاری صورت گرفت که از این تعداد ۳۳۳۳۳ مورد تماس مربوط به مسائل و مشکلات شرکت بوده و ۱۰۶۵۹ مورد  هم نیاز به راهنمایی داشت که توسط کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ داده شد.
به گزارش سارخبر به نقل از گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مازندران ؛ تیمور داداشی مدیر دفتر ارتباط با مشتریان  شرکت در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر در بخش آب ۲۲ امور با ۵۸ شهر و ۱۶۷۵ روستا به مرکز ۱۲۲ متصل هستند که کل استان را در بر می گیرد، در بخش فاضلاب نیز شش شهر ساری ، جویبار ، بابل ، بابلسر ، نوشهر و چالوس که طرح یا شبکه فاضلاب شهری دارند به این مرکز متصل هستند .
وی شهرستان ساری را دارای بیشترین آمار حوادث آب و فاضلاب خواند و گفت: ساری با ۸۰۱۸ مورد حوادث در بخش آب و ۲۵۱حادثه در بخش فاضلاب بیشترین حوادث گزارش شده را طی نیمه اول سالجاری داشت و جویبار با ۱۱۶ مورد در بخش آب و در بخش فاضلاب نیز  چالوس و جویبار با ۸ مورد کمترین حوادث ثبت شده را داشتنددر همین راستا بیشترین تماس در زمینه حوادث شبکه با ۲۰ هزار مورد بوده  و بعد از آن حدود ۷۱۰۰ مورد مربوط به حوادث انشعابات و ۵۷۳۷ مورد نیز مربوط به حوادث قطعی آب و کمبود فشار آب گزارش شده است.مدیر دفتر ارتباط با مشتریان  شرکت آبفا استان ادامه داد: در حال حاضر قطع آب از طریق ناظرین به کارشناسان پاسخگویی اطلاع و در سیستم ثبت می شود و در صورت تماس ، به مشترکین اطلاع داده می شود در همین راستا در شش ماهه اول سالجاری ، ۲۱۸ مورد قطعی آب از طریق ناظرین ۱۲۲ امورات به مرکز سامانه اعلام شده او در مجموع ساعات قطعی آب در کل استان ۴۰روز ۲۲ساعت ۵۴ دقیقه بوده است.داداشی ضمن قدردانی از تماسهای مردمی در راستای رفع  مشکلات،  نوید ارائه خدمات ۲۲ گانه مشترکین از طریق مرکز سامانه ۱۲۲ را اعلام کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image