نیروگاه

استاندار مازندران ظهر امروز جمعه به همراه رازجویان معاون عمرانی استاندار، محمدی تاکامی مدیر کل شهری و شوراهای استان، رضایی فرماندار و عباس رجبی شهردار ساری، شمشیربند و زلیکانی رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری، کریمی معاون فنی و عمرانی شهرداری از نیروگاه زباله سوز ساری بازدید کرد.

احمد حسین زادگان در حاشیه بازدید از این نیروگاه اتمام پروژه نیروگاه زباله سوز مرکز مازندران را از اولویت های مهم دانست و گفت: یکی از رویکردهای مهم دولت در سالجاری تکمیل پروژه های نیمه کاره است.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل این پروژه تعامل و همکاری همه دستگاه ها را می طلبد تا در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد از حمایت دولت برای ادامه فعالیت این نیروگاه خبر داد و از تسریع و پیشرفت نیروگاه زباله سوز ساری در ماههای اخیر اعلام رضایتمندی کرد.

استاندار مازندران مقوله پسماند را  مشکل و دغدغه اصلی  و از اولویت های برنامه های استان دانست و گفت: دولت از ورود مجدانه شهرداری ها به موضوع پسماند  ویژه حمایت می کند.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع پسماند و ساخت این نیروگاه همه دستگاه ها در جهت رفع موانع و اجرای این پروژه همکاری کردند در ادامه نیز این روند باید با جدیت دنبال شود.

عباس رجبی شهردار ساری در ادامه این بازدید ضمن قدردانی از حمایت های استاندارمازندران و فرماندار مرکز این استان و اعضای شورای اسلامی شهر گفت: ساخت نیروگاه زباله سوز ۴۵۰ تنی شهرداری ساری از دغدغه های مهم مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه ساخت این نیروگاه با همت و پشتکار مجموعه شهرداری با روند رو به رشد در حال انجام است، تکمیل این پروژه را از اولویت های مهم شهرداری ساری اعلام کرد که با سرعت در حال انجام است.

علیجان شمشیربند و علی اکبر زلیکانی رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز کارخانه زباله‌سوز ساری را از اولویت‌های شهری و زیست محیطی مرکز استان مازندران اعلام کرده و از حمایت های شورا برای تکمیل این پروژه مهم شهری خبر دادند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image