پیت سرا سوادکوه

به گزارش سارخبر به نقل از خبرگزاری فارس ، سقوط سنگ عظیم‌الجثه در روستای پیت‌سرا سوادکوه باعث تخریب چندین واحد مسکونی شده است.

ذکریا اشکپور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با حادثه سقوط سنگ عظیم الجثه در روستای پیت‌سر سوادکوه اظهار کرد: نیروهای اورژانس در حین اعزام به منطقه بودند که اعلام شد هیچ مورد خسارت جانی و جسمی در این حادثه گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس در حال برگشت به ایستگاه‌های تعیین شده هستند.

احمدی مدیرکل بحران استانداری مازندران در ارتباط با میزان خسارت‌ها گفت: براساس رصد اولیه چند واحد مسکونی در این منطقه تخریب شده است که برآورد اولیه توسط مسؤولان محلی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: راه مواصلاتی منطقه قطع است و خسارت‌های به زیرساخت‌های منطقه وارد شده است.

در همین ارتباط حسین لاری بخشدار مرکزی سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار سوادکوه با اشاره به اینکه ساعت ۱۱ شاهد رانش سنگ در پیت سرا دهستان راستوپی بخش مرکزی شهرستان سوادکوه بودیم، اظهار کرد: هشت واحد مسکونی کاملا تخریب شده است.

وی اضافه کرد: در این سانحه دو خودرو دچار سانحه شده است،همچنین خطوط ارتباطی تلفن قطع به زیرساخت‌های آب و برق و همچنین جاده خسارت جدی وارد شده است.

بخشدار مرکزی سوادکوه یادآور شد: تلاش برای بازسازی در حال انجام است، احتمال رانش سنگ‌های جدید وجود دارد، خانه‌های که در این سانحه خسارت دیدند را تخلیه می‌کنیم.

وی یادآور شد: ۱۵ واحد مسکونی دیگر هم در حال تخریب است که برنامه ریزی بر اسکان جدید خسارت دیدگان در دستور کار است.

خبرنگار فارس منطقه سوادکوه در حال اعزام به منطقه است تا جزئیات بیشری از این حادثه منتشر کند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image