محمود شهریاری

خبر دستگیری محمود شهریاری مجری معروف تلویزیون تایید شد و مشخص شد که مجری با سابقه تلویزیون روز گذشته با حکم قضایی بازداشت شد.

در پی انتشار خبرهایی درباره بازداشت محمود شهریاری، این اخبار تایید شد و مجری سابق تلویزیون روز گذشته به علت انتشار اخبار کذب درباره موضوع شیوع ویروس کرونا و با حکم قضایی بازداشت شده است.

شهریاری یکی از افرادی که به انتشار شایعات و دروغ در فضای مجازی می پرداخت امروز بازداشت شده است.


وی بارها در زمان بندی های مختلف از مردم می خواست که به دلیل قرنطینه و بسته شدن حتی نانوایی ها برای خرید اجناس ضروری به خیابان ها بیایند.

در همین خصوص یک منبع آگاه از دستگیری محمود شهریاری خبر داد.وی گفت: یکی از بزرگترین افرادی که به انتشار شایعات و دروغ در فضای مجازی ایرانی می پرداخته محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون بود که وی صبح امروز به همین دلیل بازداشت شده است.


از ابتدای شیوع ویروس کرونا در چین و سایر کشورها، دولت‌ها و مردم همواره درگیر انتشار اخبار جعلی در مورد بیماری کووید- ۱۹ بوده اند.


جاعلان اخبار کرونا با انتشار ادعاهای دروغ در فضای مجازی درصدد تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش اجتماعی هستند که همین مورد دولت ها را به صرافت برای مبارزه با جاعلان انداخته است.

بیوگرافی محمود شهریاری

محمود شهریاری متولد دوم دیماه ۱۳۳۷ در بیجار استان کردستان میباشد. محمود شهریاری از مجریان با سابقه صدا و سیما میباشد. محمود شهریاری سابقه خوب و موفقی در مجری گری در چند برنامه تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما رابه همراه کاظم احمدزاده دارد.

وی همچنین برای مدتی مجری برنامه زنده رود شبکه اصفهان نیز بود.

از دیگر کار های محمود شهریاری به بازیگری در سریال مرد ۲۰۰۰ هزار چهره به عنوان افتخاری و کار در رادیو میتوان اشاره کرد. او در برنامه عمو های فتیله‌ای شبکه دو به عنوان مجری مشغول فعالیت بوده است.

شهریاری پیش‌تر سابقه ممنوع التصویری را داشته است. خودش در این بار می‌گوید: از سال ۶۱ هیچوقت برایم توضیح ندادند که چرا ممنوع التصویر و بعد چرا آزادالتصویر شدی. هیچوقت حضور پررنگ که هیچ، حضور کم رنگ هم در سیاست نداشته ام.

دلیل بار آخر ممنوع التصویری ام را از آقای پورمحمدی «معاون سیما» پرسیدم، خودش دلیلش را نمیدانست. در عروسی برادرم ودر مقابل محارم رقصیدم. کدام مرجعی گفته که رقص مرد حرام است؟ بعد‌ها سازمان از برخورد شدیدش با ما عذرخواهی کرد.

حس این روز‌های سوشا مکانی را درک می‌کنم. زمان ما تلگرام و اینترنت نبود، سی دی رقص من را سر چهارراه‌ها می‌فروختند. خودم سی دی را خریدم! در انتشار مسائل خصوصی هنرمندان ایرادی به مردم وارد نیست. مردم دوست دارند بدانند هنرمندان چگونه زندگی می‌کنند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image