معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران اعلام کرد:

کمک ۴۰۰ میلیون تومانی مازندرانی ها در طرح نذر قربانی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: در طرح نذر قربانی مردم نیک اندیش استان ۴۰۰میلیون تومان در این بخش کمک کردند.

به گزارش سایت سارخبر به نقل از خبری کمیته امداد، احمد سعادت، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته مازندران اظهار داشت: طرح نذر قربانی به منظور رفع بیماری کرونا با هدف نشاندن لبخند بر چهره نیازمندان و به شکرانه سلامتی، اجرا شد.

وی افزود: در این طرح با مشارکت مازندرانی های نوعدوست ، همت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان ۱۴۲ راس گوسفند و ۶ راس گاو   ، قربانی و در روز ولادت امام زمان(عج)بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد:۹۰۰قطعه گوشت مرغ نیز با کمک مراکز نیکوکاری تهیه وبین نیازمندان توزیع شد.

وی با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار استان با کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان گفت: مردم نیکوکار استان در صورت تمایل  می توانند با ارسال عدد ۴ به شماره۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰  نسبت به مشارکت در این طرح اقدام و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ کمک های خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به سایر اقدامات کمیته امداد مازندران برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بیان داشت: به منظور پیشگیری از این بیماری تاکنون   ماسک ،ژل ضدعفونی کننده دست، محلول ضدعفونی کننده سطوح  تهیه و  این اقلام بین مددجویان توزیع شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image