مهدی پورعرب

با حکم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری، مسئول فرهنگی و اجتماعی کانون بسیج رسانه مرکز استان مازندران منصوب شد.

به گزارش سارخبر به نقل از پایگاه خبری سبزالبرز،  مهدی پورعرب خبرنگار حوزه فرهنگی مازندران، در نخستین نشست خبری فرمانده مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری، طی مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار ابراهیم یعقوبی عباس رجبی شهردار مرکز استان، محسن هدایتی مدیر کانون بسیج رسانه ساری و نیز اصحاب رسانه، اعضای مرکزی بسیج رسانه مرکز استان مازندران منصوب و معرفی شدند.

براساس این گزارش در این مراسم بنابر پیشنهاد مدیرکانون بسیج رسانه شهرستان ساری، حکم انتصاب مسئول فرهنگی و اجتماعی این کانون از سوی فرمانده سپاه مرکز مازندران صادر و به ایشان اعطا شد.

گفتنی است ابوالقاسم (مهدی) پورعرب که رسالت عظیم مطبوعاتی خود را از ابتدای سال ۱۳۷۰ شروع کرد، با بیش از دو دهه فعالیت در بیش  از ۲۰ رسانه مکتوب و مجازی استان، عضو اسبق هیأت رئیسه خانه مطبوعات مازندران به مدت ۴ سال، مسئول روابط عمومی خانه مطبوعات، مسئول صندوق قرض الحسنه بسیج رسانه مازندران را در کارنامه رسانه ای خود دارد و اکنون نیز بعنوان دبیر سرویس فرهنگی روزنامه «فجر خزر» و خبرنگار پایگاه خبری «سبز البرز » و نشریه «سبزدریا» در استان مازندران فعالیت می نماید.

سارخبر این مسئولیت مهم و انقلابی را به برادر پرتلاش و رسانه ای و با تجربه مهدی پورعرب تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون دارد

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image