مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات اشتغال مددجویان بهزیستی در استان محقق شد که بالاتر از متوسط کشوری است.

فرزاد گوهردهی بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان با اشاره به تاکید قانون اساسی بر توانمندسازی جامعه هدف گفت: پرداخت وام‌های کم بهره خوداشتغالی یکی از اقداماتی است که بهزیستی در جهت ایجاد اشتغال پایدار و توانمندی جامعه هدف در دستور کار دارد.
وی تخصیص اعتبارات اشتغال توسط بهزیستی مازندران را بالاتر از متوسط کشوری عنوان کرد و افزود: از مجموع اعتبار درخواستی که غالب بر ۵۷ میلیارد بود ۵۰ میلیارد معادل ۹۰ درصد محقق شده که این بیانگر همراهی و همدلی تمامی دستگاه‌های ذیربط است.
وی با تاکید بر تخصیص صددرصدی اعتبارات تا پایان سال خاطرنشان کرد: از بانک‌های عامل درخواست مساعدت بیشتری دارم تا با همت و همکاری شما شاهد ارتقا اعتبارات تخصیصی در سال آتی باشیم.
مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به سختگیری‌های بانک‌ها در پذیرش ضامنین تصریح کرد: شایسته است درچارچوب قانون سازوکاری تعیین شود تا استفاده مددجویان از تسهیلات بانکی آسان‌تر شود.
۶۰ هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی مازندران است.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image