حجت الاسلام شکریان

حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری،گفت: راهبرد امروز نظام سلطه ایجاد عملیات روانی در کشور است که در جهت تضعیف انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری، پیش از ظهر امروز در کارگروه جهاد سلامت این اداره کل با عنوان پویش ملی «به توان ما» پیشاپیش ضمن عرض تبریک فرا رسیدن نوروز ۹۹، اظهار داشت: تضعیف دستاورد‌های جمهوری اسلامی در چهل سال از عمر پر برکت این نظام فقط مختص به این بحران‌های اجتماعی نیست و دشمنان و نظام سلطه همواره در این چهل سال درصدد ضربه زدن به ماهیت جمهوری اسلامی هستند و همواره در این چهل سال تمام راهبرد‌های آنان به شکست مفتضحانه تبدیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به سیاه نمایی و بزرگنمایی شبکه‌های معاند و برخی عوامل خودفروخته داخلی در جریان شیوع این ویروس منحوس در کشور اشاره و افزود: آمار مبتلایان به این ویروس در جهان رو به افزایش است، اما آمار بهبود یافتگان این بیماری در کشور نشان از پیشرفت جمهوری اسلامی در حوزه پزشکی و خدمات درمانی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی کادر درمانی کشور برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های کادر پزشکی و درمانی در مراکز بیمارستانی و خدمات درمانی وصف ناشدنی است و در سایه این وحدت و همدلی در کشور شاهد رشد بهبود یافتگان مبتلا به ویروس کرونا در کشور هستیم.

حجت‌الاسلام شکریان امیری با اشاره به این که کشورمان در چهل سال اخیر با بحران ها و مشکلات بسیاری مواجه بوده است، افزود: تکنیک‌های جنگ روانی دشمن علیه جمهوری اسلامی کارکرد‌های خود را از دست داده است و جمهوری اسلامی با اقتدار و عزت در برابر همه بحران‌ها ایستادگی کرده و با موفقیت از آن عبور کرده است.
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: با وجود همه فشارهای ظالمانه دشمنان علیه کشورمان، ملت بزرگ ایران اسلامی از این بحران هم به طور قطع و یقین با موفقیت عبور خواهد کرد و بار دیگر جهان در برابر این همه عظمت ملت ایران حیرت زده خواهد شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که تضعیف دستاورد‌های نظام در حوزه پزشکی و سلامت و دیگر نهاد‌های حاکمیتی و انقلابی از شیوه‌های جدید نظام سلطه در جنگ روانی است، تصریح کرد: خوشبختانه با وحدت و همدلی همه اقشار مردم و تدبیر بی بدیل مقام معظم رهبری مبنی بر کمک همه دستگاه‌ی حاکمیتی اعم از نظامی و انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای این نقشه دشمن هم با شکست مواجه شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین به جهانی شدن این ویروس منحوس در روز‌های اخیر اشاره و بیان داشت: یکی دیگر از اهداف دشمن ناکارآمد جلوه دادن حکومت‌های دینی در جهان بود که امروز جمهوری اسلامی این تحلیل آن‌ها را هم با چالش جدی مواجه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: امروز کارشناسان و مسؤولان بهداشت جهانی در بازدید از مراکز درمانی و بیمارستانی کشور هم به اقدامات بسیار مناسب و مطلوب جمهوری اسلامی در برابر این بحران اجتماعی اذعان کرده اند.

حجت‌الاسلام شکریان در بخش پایانی سخنان با تقدیر از پویش‌های مردمی و عمومی کشور و حرکت‌های مجاهدانه عناصر ارزشی و انقلابی در مبارزه با این ویروس اشاره و اظهار داشت: تولید و توزیع اقلام بهداشتی و درمانی مانند ماسک و موادضدعفونی کننده در هیئت‌های مذهبی و محافل دینی و قرآنی و حضور مجاهدانه طلاب و روحانیون و نیرو‌های انقلابی در مراکز درمانی و بیمارستانی و توجه به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر از مهم‌ترین کارکرد‌های اجتماعی انقلاب اسلامی است که نقش ایران اسلامی را در جهان متمایز کرده است.

استاد برجسته حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران در پایان با توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرائت هفتم دعای صحیفه سجادیه و اذکار مقدسه همچون حدیث شریف کساء، زیارت عاشورا، دعای توسل و نماز و دعای استغاثه به امام عصر (عج) در شب های پایان سال ۱۳۹۸با عنوان (زمزمه)، تاکید کرد:برای رفع بلا،شفای بیماران، سلامتی و موفقیت مبارزان خط مقدم جبهه سلامت کادر درمانی و بیمارستانی کشور پویش همگانی دعا و نیایش در سراسر شهرهای استان برگزار شد و امیدواریم این بحران هم هر چه زودتر از کشور اسلامی ریشه کن شود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image