طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مازندران دکتر فرزاد گوهردهی به عنوان سرپرست جدید مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل این دانشگاه منصوب شد.

دکتر سید عباس موسوی در حکم صادره خطاب به دکتر فرزاد گوهردهی آورده است: از جنابعالی انتظار دارم در چهارچوب سیاستهای کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری ، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های وزارت بهداشت، در پاسخگویی به مردم شریف استان و تکریم خدمت گیرندگان و تعامل مستمر با اصحاب محترم رسانه و تقویت امر اطلاع رسانی و اطلاع یابی با توسعه ارتباط با دیگر حوزه ها و کارکنان دانشگاه و ارتقاء فرهنگ عمومی و سواد سلامت جامعه و همچنین توسعه روابط بین المللی به منظور ارتقاء جایگاه منطقه ای و بین المللی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اهتمام جدی بعمل آورید .

گفتنی است دکتر فرزاد گوهردهی در سوابق مدیریتی خود عضویت در هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کشور ، مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، مدیریت نظارت بر درمان ، مدیر عاملی مجمع خیرین سلامت مازندران ، معاونت اورژانس و مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدرس این دانشگاه را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
====================
مدیریت سارنیوز این انتصاب را به دوست و برادر عزیز و خدوم و پزشک حاذق شهرمان جناب آقای دکتر فرزاد گوهردهی تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت و توفیقات روزافزون را برای ایشان داریم
محمدعلی صنیعی مدیر سایت خبری سارنیوز

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image