سارخبر : در نشست صمیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر با خبرنگاران و اصحاب رسانه  فعال در حوزه ورزش، رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر سیدمحمدکاظمی خبرنگار سارخبر تقدیر شد .

به گزارش سارخبر در شهرستان بابلسر: نشست صمیمی پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر با خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در حوزه ورزش روز پنجشنبه ۱۹ مرداد در سالن اجتماعات شهید بابایی اداره ورزش و جوانان بابلسر برگزار شد.

پهلوان در ابتدای این نشست صمیمی ضمن تبریک بمناسبت هفته خبرنگار و گرامیداشت خبرنگار شهید «محمود صارمی» اظهار کرد : بخشی از تمام موفقیت‌هایی که در عرصه ورزش شهرستان کسب می‌کنیم نتیجه زحمات و تلاش‌های ارزنده و به موقع شما خبرنگاران عزیز است، زیرا شما عزیزان در بحث ایجاد انگیزه رقابتی و فراهم کردن ابزارهای تشویقی بین ورزشکاران با اخباری که انعکاس می‌دهید، به ورزش خدمت می‌کنید.

وی افزود : باید بستری فراهم شود تا شأن خبرنگاران حفظ شود بنابراین نباید خبرنگار گریز باشیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر بیان کرد : بزرگترین ویژگی خبرنگاران ارزشی بودن آنهاست.

وی افزود: ما بدنبال بازاریابی هستیم یعنی هدف ما ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه از طریق ورزش که این امر میسر نمیشود مگر به کمک شما خبرنگاران و اصحاب رسانه.
در تلاش هستیم به کمک خبرنگاران و اصحاب رسانه ورزش را وارد سبد خانوار کنیم.
بخشی از اخبار حوزه ورزش بابلسر بدلیل اهمیت موضوع در حوزه استانی اتفاق می افتد و بخشی هم در حوزه شهرستانی. بنابراین باید از تمام ظرفیت های رسانه ای استفاده شود.
در پایان این نشست صمیمی از هومن رمضانیان، سیدعلی حسین زاده، ابوالقاسم فرجی، سیدمحمدکاظمی، مصطفی مهربانی، عزت الله مهربانی، اسماعیل فلاح و محمد اکبرزاده خبرنگاران فعال حوزه ورزش با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image