• صفحه خانگی
  • <
  • مازندران
  • <
  • رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر:یکی از راههای اشتغال، راه اندازی و به کارگیری بخش خصوصی در ایجاد باشگاههای ورزشی است .

به گزارش سار خبر در بابلسر: جلسه شورای توسعه ورزش همگانی شهرستان بابلسر با حضور  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،دستگاه های اجرایی و به ریاست مهدی محمودی چراتی معاون فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.                                                                                                       اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه شهرستان  در سال ۹۵ میزبان ۸۸ رویدادهای مهم کشوری بوده است اظهار داشت :                                                                                                                                                                                                                شهرستان بابلسر از لحاظ میزبانی مسابقات رتبه اول را در استان مازندران به خود اختصاص داده است  که این امر با تعامل ارزنده دستگاههای اجرایی شهرستان با اداره ورزش و جوانان  محقق نمی گردید.
وی جایگاه اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر را در استان به جایگاه پنجم اشاره و بیان داشت شهرستان بابلسر  در بین ۴ شهرستان های ساری، بابل ، آمل و قائم شهر که در حوزه ورزش درجه یک مطرح هستند جایگاه بابلسر جایگاه پنجم  در رنکینگ   استانی می باشد،  لذا سعی و تلاش  همه حوزه ها  براین باشد  که به جایگاه رو به رشدی حرکت نماییم.

پهلوان یکی از راههای اشتغال را  راه اندازی و به کارگیری بخش خصوصی در ایجاد باشگاههای ورزشی دانست و تصریح کرد:
دستگاههای اجرایی مرتبط با تغییر کاربری بعنوان زیرساخت اولیه تحت عنوان مجوزهای قانونی برای ساخت باشگاههای ورزشی جهت حضور سرمایه گذاران ایجاد نمایند.

این مقام مسئول  در ادامه بیان داشت: این انتظار وجود دارد که دستگاههای متولی یک نگاه مثبت تری را به این موضوع داشته واظافه بر حوزه درآمد مالیاتی باعث گردد تا سرمایه گزاران و  اسپانسر ها به موضوع ورزش بپرتازند  که این خود بسیار تاثیر گذار می باشد .

وی با ابراز امیدواری در برنامه ششم توسعه و مصوبه مجلس شورای اسلامی ،۹درصد ارزش افزوده ای که قرار است که  ۲۷ صدم  آن به  ورزش اختصاص یابد افزود:
بحث توسعه فضاهای ورزشی مربوط به بحث مدارس ، تکمیل پروژه های نیمه کاره، حوزه ای کمک به هیات های ورزشی و هیات های استانی، که اگر این قانون  ابلاغ گردد می تواند بخش اعظمی از مشکلات ورزشی در خصوص توسعه ورزش اثر بخش  باشد و  انتظار می رود دستگاههای متولی هم سهم ورزش را آن طور که سیاستگزاری شده است ادا نمایند.

پهلوان جایگاه ورزش سازمان یافته را در  شهرستان بابلسر، یک جایگاه مناسبی برشمرد و افزود:
ورزشکاران سازمان یافته در شهرستان بابلسر عددی حدود هفت هزار و  پانصد نفر را نشان می دهد که  اگر همه  ورزشکاران سازمان یافته استان مازندران را سه میلیون پانصدهزار نفر در نظر بگیریم نگاهی که در شهرستان اتفاق افتاده است نگاه  به سمت توسعه می باشد.
وی در پایان هدف از تشکیل وزارت ورزش و تشکیل این شورا را  افزایش ارتقا سطح سلامت افراد جامعه  از طریق ورزش  بیان داشت. / کاظمی

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image