به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، پرویز فتاح روز یکشنبه در مراسم معارفه اعضای هیات امنا و سیاست کمیته امداد افزود: باید همه مسوولین کشور و نظام کمک کنند که از این متن با سربلندی عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه سه اتفاق نادر در سال جدید در این نهاد مقدس رخ داد ، گفت: تشکیل اعضای هیات امنا، تعیین سیاست کمیته امداد امام خمینی (ره) و تغییر اساسنامه این نهاد از اتفاقاتی است که در سال جدید در این نهاد رخ داده است.

فتاح گفت: وظیفه خود می دانم که بر اساس اساسنامه جدید حرکت کنیم و قانون و چارچوب حرکت ما بر اساس اساسنامه ای باشد که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است و سعی می کنیم که از این چارچوب خارج نشویم.

وی گفت: بالاترین شعار ما افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد است چرا که هر چه این اعتماد عمومی بیشتر شود مسایل و موانع این نهاد به راحتی حل خواهد شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها مکانی است که در کشور نام آن به نام امام (ره) است و همچنین اولین نهادی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) آن را بنیانگذاری کردند و این ، افتخار بزرگی است.

فتاح در ادامه با تشکر از مدیران سابق این نهاد افزود: در زمان حاضر به ریاست نهادی منصوب شده ام که از منظر مقام معظم رهبری، موفق تعبیر شده است.

وی درعین حال گفت : این موضوع که همزمان اساسنامه و هیات امنای کمیته امداد تغییر کرده و رییس کمیته امداد منصوب شده است ، اتفاق نادری است.

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در اساسنامه کمیته امداد خمینی (ره) اظهار داشت: به موجب تغییراتی که در اساسنامه ایجاد شده است، مسوولیت رییس این نهاد گسترده تر و پراکندگی هایی که در گذشته در اساسنامه کمیته امداد بود، مرتفع و کارها و اقدامات اجرایی به عهده رییس کمیته امداد گذاشته شده است.

وی افزود: وظیفه خود می دانیم که براساس اساسنامه جدید کمیته امداد حرکت کنیم و به هیچ وجه از چارچوب آن خارج نشویم و این موضوع هیچ منافاتی با چابک سازی و حرکت انقلابی ندارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: همواره به مسایل، نگاهی علمی خواهم داشت و بدون تحقیق علمی، عملگرایی و میدانی، اقدامی انجام نمی هیم.

فتاح ادامه داد: از روش های تکراری و یا کم تاثیر در این دوره جدید به شدت پرهیز خواهد شد و همکاری های خود را با دولت، مجلس و قوه قضاییه ادامه می دهیم؛ زیرا این همکاری ها وظیفه دو جانبه برای ما و این سه قوه است.

وی همچنین به پرهیز از تشریفات ظاهری، روش ها و طرح های بی تاثیر تبلیغاتی تاکید کرد و گفت: نیازی به تبلیغات برای اقدامات کمیته امداد نداریم و اگر وظایف خود را به درستی انجام دهیم، خدا مبلغ ما خواهد بود.

وی اظهار داشت: اگر تبلیغات هم وجود داشته باشد باید به باورهای مردم لطمه نزند و مردم باید بدانند آمارهایی که ارایه می شود ، صحیح است.

فتاح ادامه داد: باید تمام مسوولان کشور و نظام در راستای خدمت رسانی های کمیته امداد کمک کنند و بدانند فعالیت های این نهاد در حاشیه نیست که در متن است.

مراسم تودیع حسین انواری سرپرست سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) و معارفه سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسوولان لشگری و کشوری برگزار شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image