به گزارش خزرخبر،علیجان شمشیربند در جمع رسانه های مازندران افزود:خروج پادگان نظامی مصوبه مجلس بود که از زمان اعلام این مصوبه تاکنون خیلی از نمایندگان ابزار تبلیغاتی خودشان استفاده کرده اند و تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشد.

وی افزود: این موضوع هنوز هم توسط برخی از نمایندگان نیز مطرح می‌شود و از زمان حضور عبوری به عنوان شهردار ساری جلسات متعددی با متولیان برگزار شد و این جلسات در حال پیگیری است که برای اجرای کردن این مصوبه نیاز به تامین اعتبار است.

رئیس شورای شهر ساری در پاسخ به سئوالی درباره احتمال کاندیدا شدن مهدی عبوری برای انتخابات مجلس گفت: عبوری در شهرداری می ماند و نیاز به معرفی جایگزین ندارد.

وی بحث ساری کارت را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: این طرح در مراحل اولیه قرار دارد و بحث راه اندازی کارتخوان در تاکسی ها نیز پیگیری می شود.

این مسئول به اقدامات انجام شده برای اجرای پروژه شهربازی در شهرستان ساری اشاره کرد و ادامه داد: این پارک در نزدیکی پارک جنگلی شهید زارع احداث می‌شود.

این مسئول درباره عدم حضور خبرنگاران در جلسه شورای شهر تصریح کرد: به دلیل برگزاری جلسات برای بودجه‌بندی جلسات علنی شورای شهر ساری تا حدودی محدود شده بود که پس از مشخص شدن تکلیف بودجه و مشکلی از بابت حضور خبرنگاران در جلسه شورای شهر وجود ندارد.

به گزارش خزرخبر، بحث جدا شدن میان‌دورود از ساری و نیز فرودگاه ساری نیز دوباره در این جلسه مطرح شد که رئیس شورای شهر ساری در این باره گفت: جدا کردن ساری از میان‌دورود خیانت بود و مردم میان‌دورود و ساری جزء هم هستند.

وی اظهار داشت: میان‌دورود دروازه ورودی مازندران است حال باید پرسید آیا مشکلی از مردم مازندران حل می‌کند و چه مشکلاتی از میان‌دورود پس از شهرستان شدن رفع شد؟

شمشیربند افزود: من دلم برای مردم میان‌دورود می‌تپد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image