کمیته امداد شهرستان سیمرغ افتتاح شد

  • توسط سرویس خبر
  • بهمن ۲۱, ۱۳۹۳
  • ۰

با حضور نمایندگاه مجلس , امام جمعه و معاون سیاسی امنیتی استاندار و تنی چند از مسؤولین استانی و شهرستانی مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تازه تأسیس سیمرغ افتتاح و علیمراد نصوری بعنوان مدیر این شهرستان انتخاب و معرفی شد

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران ،تیمور طهماسب پور در این مراسم اظهار داشت بالغ بر ۹۵۰نفر درشهرستا ن سیمرغ تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند واز این تعداد ۸۷نفر دانش آموز وپنج نفر دانشجو هستند.

وی با اشاره به اینکه طرحهای اشتغال در این شهرستان از ابتدای فعالیت امداد تاکنون ۲۶۷طرح بود افزود در طی ده ماه سالجاری ۲۹طرح از منابع بانکی ودو طرح از منابع امدادی اجرا شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت:در بخش توسعه مشارکتهای مردمی از ۳۵۱۷صندوق صدقات در این شهرستان در ده ماه سال جاری ۳۸۱میلیون ریال صدقه از صتادیق صدقات جمع آوری شد.

طهماسب پور خاطر نشان کرد در بخش عمرانی نیز بازسازی ومرمت وبهسازی ۱۵واحد مسکونی در این شهرستان انجام شد وهشت مورد معافیت انشعابات آب برق وگاز صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با هدف کمک رسانی به قشر نیازمند جامعه ،شناسایی خیرین،امکان سنجی به موقع جهت خدمت رسانی سریع وبهینه به نیاز مندان هر منطقه و….ایجاد می شوند گفت:یک مرکز نیکوکاری محله در این شهرستان ایجاد ودر حال فعالیت است.

طهماسب پور خاطر نشان کرد ۱۰۹نفر حامی خیر در این شهرستان حمایت ۱۷نفر از ایتام را به عهده دارندو در سال جاری ۱۴مورد جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه علی مراد نصوری به عنوان مدیر کمیته امداد شهرستان سیمرغ معرفی شد تصریح کرد امیدواریم وی با ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان ومددجویان گام موثری برای مرتفع نمودن مشکلات این افراد بردارد.

یاد آور می شود بعد از این مراسم مدیر کل کمیته امداد ومسئولین از دو خانواده تحت حمایت این نهاد درشهرستان سیمرغ دیدار کردند واز نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image