به گزارش سارنیوز به نقل از خزر خبر علی دزائی پور سرپرست هیأت های ورزشی کارگری استان گفت :بسترسازی مناسب برای حضور جوانان ورزشکار و ارتقاء سطح زندگی آنان بسوی سالم زیستن و پرورش معنوی جسم و روح آنان منجر به جامعه ای سالم میشود که بی شک از درجات عبادت و خدمت صادقانه در راه خدای متعال میباشد.

ترویج فرهنگ ورزش خصوصا” در جهت همگانی و مشارکت عمومی در تحقق امر سلامت نیروهای انسانی ، امروزه برای هریک از افراد در حوزه های مدیریتی جامعه قابل لمس و مورد انتظار است.

با توجه به حضور حبیب حسین زادگان در راس مدیریت ورزش استان که دارای هؤیت ورزشی و کارآمدی برای خدمات دهی مطلوب در جهت تعالی جامعه ورزشی این استان در کنار همه ظرفیتها و پتانسیلهای انسانی ، مدیریت، تجهیزات بهینه و … میباشد ، بر همه واجب است برای استفاده از فرصتها و تبدیل آنها به توسعه همه جانبه آستینها را بالا زده تا در کنار هم و با دوری از هرگونه نزاع های جناحی و خطی حامی و همراه هم باشیم.

دستیابی به افتخاراتی که مازندران طی سالهای اخیر با اتکاء به توانمندی های فردی و قهرمانانی بنام در رشته های ورزشی انفرادی و تیمی کسب کرده ، برگرفته از همین تفکرات بوده است که البته کافی نبوده و باید برای پیشرفت روزافزون این مجموعه فعالیتها اقدامات بیشتری انجام شود.

ضربه زدن به اهداف نظام اداری و سازمانی باید از اندیشه افراد ، به کمک فکری و مشاوره های فنی برای رضای خدا و مردم تبدیل شود .

توجه به صنعت گردشگری با توجه به منابع خدادادی جنگل ، رودخانه ، دریا و…. و همچنین حضور بخشهای خصوصی و از همه مهمتر نیروهای انسانی خلاق و توانمند که در جای جای این کشور دارای پستهای مهم مدیریتی بوده باید بیش از گذشته موردنظر قرارگرفته تا شاهد شکوفایی مازندران در همه عرصه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و ورزشی در کشور و میادین بین المللی باشیم.

عصر و دوران تخریب و القای تفکر خودخواهانه و اصرار بر تعمیم آن در جامعه به کجا می رود!؟ با نگاهی نه چندان دور به گذشته که چرا تیمهای ورزشی فوتبال ، کشتی ، والیبال و … که از مدیریتی گروهی و تشکیلاتی و خرد تقریبا” جمعی برخوردار است ، علیرغم سرمایه های عظیم انسانی ورزشکار و صرف هزینه های مالی گزاف در این استان به نتیجه نمی رسند و یکی پس از دیگری راهی بجز انحلال ، نفاق و از هم پاشیدگی و جبهه گیری بر علیه هم ندارند و عمر خودرا به کینه از هم سپری می کنند!! چه کسی باید معیارها و شاخصها را تعریف کند!!؟ شناسایی افراد متخصص و شایسته سالاری بر اساس واقعیتها لازمه کار هدفمند است تا مدیریت امور بدست افراد صالح و مسئولیت پذیر سپرده شود تا آنچه حق مسلم مردم این استان است اجرائی شود.

 مدیران وظایف محوله سازمانی و یکی فضای پرتراکم و پنهان سیاسی کاریها و شایعه سازی

متاسفانه هریک از مدیران زحمتکش این استان همیشه باید در دو جبهه فعالیت کنند یکی وظایف محوله سازمانی و آشکار و یکی فضای پرتراکم و پنهان سیاسی کاری ها و شایعه سازی که امان از کف برده و موجب تزلزل روحی روانی و عدم تمرکز در کار و نهایتآ فرصت سوزی می شود.

اکنون که آسیبها و ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه و خانواده هریک از آحاد مردم رو به فزونی و به کمین فرزندانمان اسب خود را زین کرده ، به جای برسر هم زدن نیاز است تا دست هم را گرفته و بدون دلخوش کردن به اگرها و با اعتماد به داشته های امروزمان برای آبادانی و پیشرفت ورزش و بهینه سازی اوقات جوانان این مرزو بوم که آینده از آن آنها میباشد ایفای نقش کنیم.

امید است با بهره مندی از درایت و توانمندی مدیریتی ، استفاده از تجربیات مدیران موفق و پیشکسوتان عرصه ورزش، توجه به همه سرمایه های ورزش مازندران در هر قشر و دوری از هرگونه فضای آزمون و خطا با اتخاذ راهکارهای عملی که سرلوحه آن دوستی و مؤدت و احترام به نظام و قانونمداری میباشد ، با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با عزمی ملی و مدیریتی صادقانه و جهادی دست در دست هم ، برای رضای خداوند و برآورده ساختن انتظارات به حق مردم عزیز مازندران ، بار امانتی که بدوش میکشیم به سلامت به نسلهای آینده انتقال دهیم تا خوشنام باشیم و به نیکی از ما یادکنند.

* به امید آنروز که بسیار روشن و نزدیک است *

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image