به گزارش سارنیوز به نقل از قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساری این خیر محترم که از فعالان اقتصادی مؤثر استان وکشور می باشد با نظر لطف نسبت به افراد محروم شهرو دیارخود در ششماهه گذشته بیش از۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان به مددجویان این نهاد مساعدت کرد.

وی ارزش کل مساعدت های نقدی یاد شده را ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ذکر کرد که بصورت ماهانه بحساب مددجویان این نهاد واریز می گردد همچنین مقدار۶۳ تن گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان به ارزش ۴۴۱ میلیون تومان و مقدار ۸/۳۷ تن گوشت قرمز تازه از نوع مرغوب ایرانی(قبل از عید قربان) به ارزش ۹۴۵ میلیون تومان با مساعدت و توجه این خیر محترم در بین مددجویان این نهاد توزیع گردید.

بریمانی در ادامه افزود با توجه به اینکه ۷۰ درصد از اعتبارات این نهاد بصورت دولتی تأمین می شود متأسفانه این نهاد با وجود ۳۰ درصد کمکهای مردمی جوابگوی نیازها و تقاضای مددجویان خصوصا” در بخش جهیزیه نمی باشد لذا از همه فعالان اقتصادی خواست تا با انگیزه الهی برای برکت در کار و کسب خود این نهاد را برای مساعدت و دستگیری از محرومان یاری رسانند. وی مراتب دعای خیر و تشکر این افراد را از این خیر محترم به سبب توجهات و تفقدشان نسبت به آنها اعلام کرده و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image