به گزارش سارنیوز به بهانه عید سعید غدیر و با حضور طهماسب پور مدیر کل کمیته امداد استان و قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد ساری و سرهنگ جعفریان جانشین سپاه ساری و سرگرد نادری رئیس بسیج سازندگی ساری و کواکبیان دبیر اتاق اصناف ساری و بخشدار منطقه و جمعی از مسؤولین محلی از دو بیمار سادات تحت پوشش کمیته امداد عیادت شد.

در این دیدار مشکلات این بیماران که از خانواده های ایثارگران نیز بودند از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته و برای مساعدت به این بیماران تصمیمات و تعهداتی از سوی مهمانان صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساری کمیته امداد در بخش کمک هزینه بهداشتی و درمانی و ساخت منزل مسکونی و کمک هزینه شهریه دانشگاه فرزندان بسیج سازندگی در بخش اهداء یک سهمیه جهیزیه به دختران و مساعدت در ساخت و ساز مسکن و همچنین از طرف سپاه ناحیه ساری قول مساعدت ماهانه۱۵۰ هزار تومان به یکی از خانواده های سادات داده شد.
شایان ذکر است در ششماهه گذشته مبلغ ۸ میلیون تومان از طرف خیرین بابت طرح شفا جهت مساعدت به بیماران صعب العلاج مساعدت مستقیم شده است ضمن آن برخی از مراکز درمانی و پاراکلینیکی نیز برای ارائه خدمات رایگان به بیماران صعب العلاج اعلام آمادگی کردند.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image