به گزارش سارنیوز مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیر هسته گزینش اداره کل:گزینش باید بستر ورود شایستگان به آموزش و پرورش را مهیا سازدایجاد فضایی پر از آرامش و طمانینه، در گزینش نیروهای متعهد تاثیرگذار است .

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، عصر دیروز آیین تودیع و معارفه مدیرهسته گزینش آموزش و پرورش مازندران، با حضور فیروزی، مدیر کل دبیرخانه هیات گزینش وزارت آموزش و پرورش، طالبی، معاون اجرایی دبیرخانه هیات گزینش وزارت و مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره کل برگزار گردید.

در این مراسم، قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، با تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) به تبیین جایگاه گزینش در نهادهای نظام جمهوری اسلامی پرداخت با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار داشت: نیروی انسانی، سرمایه اصلی در آموزش و پرورش، به شمار می آید، چون نیروی انسانی مجری برنامه ها و سیاست های نظام تعلیم و تربیت است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در ادامه افزود: گزینش در آموزش و پرورش، خوب و شایسته عمل کرد و جایگاه خوبی نیز در بین دستگاه های دیگر دارد.

قاسمی با بیان این که گزینش باید بستری برای ورود شایستگان به آموزش و پرورش را مهیا سازد گفت: ایجاد فضایی پر از آرامش و طمانینه، در گزینش نیروهای متعهد تاثیرگذار است. با ایجاد امنیت روانی، نیروها شخصیت واقعی خود را نشان می دهند و از این طریق شایستگاه انتخاب می شوند.

رضا قدمی که به مدت هشت سال مدیریت هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران را بر عهده داشت، طی سخنانی کوتاه و شیوه مدیریت خویش در این سال ها اشاره کرد و گفت: نگاه هسته گزینش استان، نگاهی آرمانی و بر اساس تربیت دینی بوده است .

قدمی افزود: پرهیز از امنیتی کردن فضای گزینش، در سرلوحه کار ما قرار داشت و در تعیین صلاحیت ها از نگاه جناحی و گرایش های حزبی به جد خودداری شده است.

طی حکمی از سوی سید علی قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، حسین کمالی به سمت مدیر هسته گزینش استان معرفی و از زحمات رضا قدمی قدردانی شد.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image