به گزارش سارنیوز  قنبر بریمانی در جلسه شورای اشتغال ساری اظهار داشت: از زمانی که اعتبارات اشتغال برای شهرستان ساری ابلاغ شد، این موارد را در اختیار بانک‌ها قرار دادیم.

وی تصریح کرد: برخی از بانک‌ها همکاری مناسبی با این سازمان داشتند و در بانک رفاه ۹۳ درصد اعتبارات معرفی شده جذب شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان ساری با اشاره به مشکلاتی که بانک‌ها برای متقاضیان تسهیلات ایجاد می‌کنند، گفت: سختگیری‌های سلیقه‌ای در بانک‌ها مشکلاتی برای متقاضیان ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با وجود مشکلاتی که در این شهرستان توسط بانک‌ها به وجود آمد موفق شدیم که حدود ۱۴ میلیارد تومان اعتبار را جذب کنیم.

بریمانی میزان اعتبار جذب شده سال جاری را ۳ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: برخی از بانک‌ها با وجود مشکلاتی که برای متقاضیان ایجاد می‌کنند از قبول متقاضی جایگزین نیز خودداری می‌کنند.

وی ادامه داد: مشکلاتی که در بانک صادرات داریم بسیار جدی است و بانک توسعه تعاون اعلام می‌کند که سایت این بانک بسته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پرونده جایگزین در کمیته امداد برای معرفی ایجاد اشتغال وجود دارد ولی اگر بانکی احساس کرد که شرایط متقاضی برای دریافت وام مناسب نیست پرونده را به این مرکز عودت بدهد.

بریمانی تصریح کرد: ۲۳۲ نفر از متقاضیان ایجاد اشتغال را به بانک صادرات معرفی کردیم که این بانک با توجه به سختگیری‌های که اعمال کرد تنها ۸۶ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی یادآور شد: در بانک صادرات بلوار امام رضا(ع) ساری ۴۱ نفر توسط کمیته امداد برای اشتغال معرفی شدند که یک نفر هم موفق به دریافت تسهیلات نشد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image