فرماندار ساری گفت: به پاس زحمات زنده‌یاد “جابر معافی” یکی از خیابان‌ها و یا مجتمع‌های فرهنگی ساری به نام این خبرنگار نامگذاری می‌شود.

به گزارش سارنیوز به نقل از بلاغ جواد واحدی بدر دیدار با خانواده زنده یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در استان مازندران اظهار داشت: بعد از درگذشت ناگهانی مرحوم معافی لحظه‌ای شاهد کم‌کاری خبرگزاری فارس در استان نبوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه به طور ویژه پیگیر اخبار خبرگزاری فارس هستم، افزود: خبرگزاری فارس از لحاظ کمی و کیفی از سایر خبرگزاری‌های دیگر سرآمد است.

واحدی ادامه داد: اخبار پر محتوا و اثر بخش خبرگزاری فارس در مرکز استان فضا را برای کار کردن مدیران فراهم کرده است.

این مسئول با بیان اینکه در ایام نوروز شاهد تلاش وافر خبرنگاران خبرگزاری فارس در ستاد تسهیلات نوروزی هستیم، تصریح کرد: همراهی خبرنگاران در مناسبت‌ها و بازدیدهای مختلف مسئولان را پاسخگو کرده است.

واحدی موفقیت خبرگزاری فارس را مدیریت مناسب در مازندران دانست و ادامه داد: خبرگزاری فارس از نیروهای فعال و متعهد استفاده کرده است.

نماینده عالی دولت در مرکز مازندران  با بیان اینکه به پاس زحمات مرحوم معافی در صدد هستیم تا خیابان و یا یک مجتمع فرهنگی را به نام این خبرنگار متعهد و ولایی درج کنیم، یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با شهردار ساری انجام و  به زودی در شورای نامگذاری خیابان و یا مرکز فرهنگی به نام زنده‌یاد جابر معافی درج می‌شود.

وی زنده‌یاد جابر معافی را مسئولی متعهد در امور خانه مطبوعات دانست و اظهار داشت: تلاش داریم تا زمینی مناسب را برای احداث خانه مطبوعات به این صنف واگذار کنیم.

واحدی در جمع خبرنگاران حاضر در این دیدار خاطر نشان کرد: امسال کارهای بزرگی در سطح شهرستان ساری در حال انجام است که نیازمند همکاری رسانه‌ها هستیم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image