نماینده مردم بابل در مجلس با اعتراض شدید نسبت به پخش نامناسب سریال پایتخت ۳ گفت: من قبلا نیز نسبت به این سریال معترض بودم.

به گزارش سارنیوز به نقل از بلاغ – حجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل هم با اعتراض شدید نسبت به پخش نامناسب سریال پایتخت ۳ در گفت‌گو با خبرنگار بلاغ گفت: من قبلا نیز نسبت به این سریال معترض بودم.

وی ادامه داد: در این سریال مردم مازندران را انسانهایی  ساده  و دست و پاچلفتی و  اهل جدل و حاشیه نشان داده اند که اصلا در شان مردم شریف و ولایتمدار این خطه نیست و  فهم و شعور و دین مداری و سلامت و مهمان نوازی و هوشمندی مردم انقلابی و ولایی این استان در سریال عمدا یا سهوا دیده نشد.

ناصری با اشاره به اعتراضات مردمی چند روز اخیر نسبت به پخش این سریال با تذکر به مسئولین استان گفت: مقامات استانی نیز می بایست هر چه زودتر این اعتراضات مردمی چند روز گذشته را به گوش مسئولین مربوطه برسانند تا مانع از بروز چنین اتفاقاتی در آتی باشد.

سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در گفتگو اختصاصی با خبرنگار بلاغ با با انتقاد از سریال پایتخت ۳ بیان داشت: سریال پایتخت ۳ بر خلاف شعار رهبر معظم انقلاب است.

این نماینده مجلس به مقایسه سریال پایتخت ۳ با دو مجموعه قبلی پرداخت و گفت: پایتخت ۳ از نظر محتوایی و ساختار بسیار ضعیف است.

وی تصریح کرد: سریال پایتخت ۳ ممکن است برای مردم کشور لحظاتی خوش را به همراه داشته باشد اما گویش مردم مازندران را به تمسخر گرفته است.

مسئول شورای نظارت رسانه ملی تصریح کرد: سریال پایتخت ۳ سبب شد تا جوانان مازندران از گویش شهرشان متنفر شوند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image