تیتر جالب یک سایت عربی از امام خامنه ای + عکس

  • توسط سرویس خبر
  • اسفند ۱۸, ۱۳۹۲
  • ۰

به گزارش سارنیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ” مطالبه ” با اینکه مقام معظم رهبری می‌توانند از همه‌ی امکانات مادی بهره‌مند شوند، سطح زندگی خصوصی ایشان از سطح زندگی یک شهروند معمولی نیز پایین‌تر است.

معظم لَه علاوه بر این که از یک زندگی معمولی سطح پایین بهره می‌برند، دائماً به مسئولان سفارش می‌کنند: “مواظب زندگی خود باشید. اسراف نکنید.”

کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویری از نعلین رهبر معظم انقلاب ساده‌ زیستی و زهد ایشان را به رخ شاهزادگان و حکام عربی خلیج فارس کشیده‌اند.

تیتر جالب یک سایت عربی از رهبر انقلاب + عکس

به گزارش “الخبرپرس” لبنان، پس از انتشار تصویر نعلین آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر ایران در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و تویتر کاربران زیادی با استقبال از زندگی متواضعانه و ساده رهبر ایران حاکمان عربی آرمیده در قصرهای خود را به استهزاء و تمسخر گرفتند.

در میان نظرات منتشر شده در صفحات اجتماعی یکی از کاربران گفته است: نعلین سیدعلی خامنه‌ای رهبر ایران از سر حکام خلیج فارس باارزش‌تر است.

یکی دیگر گفته است: اگر هبه عربستان سعودی را به ما بدهند ـ اشاره به کمک ۳ میلیارد دلاری عربستان به لبنان ـ قبول نمی‌کنیم و این نعلین در مقابل آن برای ما باارزش‌‌تر و ناب‌تر است.

یکی دیگر از کاربران صفحات اجتماعی با اشاره به جمع حاضر در عکس منتشر شده اظهار کرده است:
چقدر عظمت دارند، آنها به دنیا حریص نیستند بلکه آخرت را در سادگی و ساده زیستی در این دنیا دیده‌اند.

گفتنی است ‌حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی چندی پیش با بیان خاطره‌

ای از دیدار با مقام معظم رهبری گفته بود: دلم می‌خواهد از نعلین پاره پاره و ترک خورده مقام معظم رهبری عکس بگیرم تا مظلومیت و ساده‌زیستی «سید علی» را به دیگران نشان دهم.

زندگی داخلی آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به قدری بی‌آلایش و قدیمی است که حتی عناصر ضدانقلاب نیز به آن اذعان کرده و گفته‌اند یک نقطه‌ی خاکستری حتی نه تاریک در زندگی اقتصادی ایشان و خاندانشان نمی‌شود پیدا کرد.

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image