به گزارش سارنیوز آئین زنگ نیکوکاری در سالروز تأسیس نهاد امداد امام بفرمان امام راحل و بمنظور برگزاری جشن ملی نیکوکاری بر اساس سنت سالانه کمیته امداد در ۳۰۰۰ مدرسه در سراسر استان برگزار شد.
طهماسب پور سرپرست کمیته امداد استان به همراه تنی چند از مسؤولین شهرستانی در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه دخت ایران پروین ساری حضور یافت و با اشاره به فرمایش حضرت امام در سالروز تأسیس این نهاد مبنی بر کار امداد مدد بحیات و زندگی شرافتمندانه است توصیف این حیات وزندگی شرافتمندی را در توانمندسازی مددجویان دانست.
وی برگزاری جشن نیکوکاری و آئین های این چنینی را تمرین کارنیک ، دوست داشتن همدیگر، مهربانی، دست یکدیگر را گرفتن دانست و شروع این تمرین را در نوع خود به بهترین وجه از مدرسه دانست و اضافه کرد نباید از قافله عقب بمانیم باید همه روبه جلو حرکت کنیم و در این فرایند دست افرادی که از قافله زندگی عقب مانده اند و مخصوصا” ناتوان از تحصیل را بگیریم.
سرپرست کمیته امداد استان خواستار تأسی به تعالیم دینی برای دستگیری از نیازمندان شد و گفت اگر این فرهنگ در جامعه تسری پیدا کند دیگر نیازی به این نهاد نیست و کمیته امداد تلاش می کند تا فرهنگ انفاق و احسان را در بین احاد جامعه نهاینه نماید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image