به گزارش سارنیوز به نقل سایت امداد استان گلستان ابراهیم باغبانی مدیر کل مازندران به سمت مدیر کلی امداد استان گلستان منصوب و معرفی شد

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: فلسفه حضور ما جز برای کار و تلاش و حفظ آرمان ها و ارزش های نهاد کمیته امداد نیست.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، ابراهیم باغبانی در معارفه خود به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان اظهار داشت: برای رشد و تعالی کمیته امداد تلاش های فراوانی توسط انسان های بزرگی چون مرحوم عسگراولادی، حاجی حیدری و شفیق و دیگر امدادگرانی که امروز یاد و خاطر آنها با ماست انجام شده است.
باغبانی افزود: کارهای بزرگی در امداد انجام شده و پایه های مستحکمی گذاشته شده تا بتوانیم بر روی این سکو خدمات ارزشمند را داشته باشیم و برای استحکام در ارائه خدمت مطلوب به نیازمندان گام های اساسی را برداریم.
وی متذکر شد: استان گلستان قابلیت های خوبی دارد و سرزمینی حاصلخیز با نیروهای توانمند است که روحیه کار و تلاش و سخت کوشی از ویژگی های بارز این مردم است.
مدیر کل کمیته امداد گلستان تعامل و وحدت خوب اهل تسنن و اهل شیعه را از دیگر ویژگی های بارز این استان دانست.
باغبانی گفت: امید داریم با استفاده از همه این ظرفیت ها و ایجاد فرهنگ کار و تلاش بتوانیم خدمت خوبی را برای این مردم ارائه دهیم.
وی بیان داشت: فلسفه حضور ما جز برای کار و تلاش و حفظ آرمان ها و ارزش های نهاد کمیته امداد نیست.
مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: کمیته امداد در استقلال، هویت، اقتصاد، ولایت مداری وقت و سرعت باید فراتر از تراز دیگر دستگاه ها پیش رود.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image