خبرهای گرامیداشت روز پرستار در مازندران

  • توسط سرویس خبر
  • اسفند ۱۸, ۱۳۹۲
  • ۰

به گزارش سار نیوز ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به تمامی پرستار تبریک گفت و پرستاری را دمیدن روح زندگی در تن رنجور بیماران دانست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دراین پیام تبریک آمده است:
پرستاری هنری است بی نظیر و تخصصی است بی همتا. پرستاری تنها مراقبت از علایم حیاتی بیمار نیست؛ فقط نگاهبانی از مرز حیات بیمار نیست؛ بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور بیمار؛ وزش نسیم محبت است و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار
پرستاری حفظ جان بیمار است و تقویت روح او؛ درمان زخم های بیمار است و مرهم نهادن بر زخم های درون او. پرستاری آمیختن طبابت جسم است با طبابت روح؛ روشن نگه داشتن چراغ حیات بیمار است و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتمادش به زندگی.
فرا رسیدن ۱۶ اسفند، روز میلاد زینب کبری(س) و وروز پرستار را به همه پرستاران و منادیان انسانیّت و ایمان که از پس ابر حیا و عفّت، باران عاطفه باریدند و با نور ایمان وجودشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری کردند تبریک می گویم.
دکتر قاسم جان بابایی
رئییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

fagr
رئیس مرکز آموزشی درمانی امام(ره) ساری نیز در آستانه فر رسیدن ۱۶ اسفند، سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، در پیامی این روز را به جامعه پرستاری تبریک گفت.
 در متن این پیام آمده است:
زمین را با نور نام تو آذین بستند و ستاره های مهتاب گون مهربانی را ازتلالو وجود تو آموختند، یاسها، سپیدی شان را از جامه سپید تو به عاریت گرفته اند. خلوص از تو معانی می گیرد و امید از رفتار تو رنگ و بو می یابد.
تو وسعت بی نهایت انسان بودنی و کریم گشاده دست حیات بخش.
روز پرستار روز جاری شدن عاطفه ها، روز درخشیدن ایمان در قلب های مهربان، روز افتخار انسان به انسانیت، روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها، پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری (س) بر همه پرستاران مبارک باد.
 دکتر محمدحسین کریمی نسب

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image