به گزارش سارنیوز قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد امداد خمینی(ره) شهرستان ساری در مصاحبه با سارنیوز از آمادگی ۴۶ جایگاه اخذ کمکهای مردمی در سطح این شهرستان خبر داد. Untitled-1

وی افزود علاوه بر این جایگاهها مدارس و پایگاههای مقاومت نیز آماده حضور مهرورزانه مردم نوعدوست خواهد بود.
بریمانی در ادامه گفت شایسته است همه ما سهمی در تقسیم شادی هایمان داشته باشیم و جشن نیکوکاری فرصتی خوبی برای تقسیم شادی هاست. در سال گذشته مردم سخاوتمند این شهرستان بیش از۷۰ میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی را برای مساعدت به نیازمندان تحت حمایت این نهاد اهدا کردند البته این همه آن چیزی نیست که مردم برای کمک به همنوعان بخشش می کنند چراکه بسیاری از مردم کمکهایشان را خودشان مستقیم به افراد مورد نظرشان می رسانند در این بین کمیته امداد ساری با دارا بودن تعداد ۲۶۰۰۰ نفر افراد تحت حمایت متشکل از زنان بی سرپرست و ایتام و مردان سرپرست ازکار افتاده آمادگی این را دارد تا در آستانه سال نو هدایای مردمی را به افراد نیازمند برساند.
مدیر کمیته امداد شهرستان ساری افزود خوشبختانه امسال هماهنگی خوبی برای برگزاری جشن نیکوکاری انجام شده است. شبکه های  نیکوکاری محلات، اصناف و بسیج و آموزش و پرورش برای مشارکت مردم در این جشن اعلام آمادگی کردند ضمن آن در مرکز استان شاهد برگزاری یک جشن بزرگ با حضور هنرمندان و ورزشکاران مطرح استان و کشور در دو شیفت صبح و عصر در سالن سید رسول حسینی خواهیم بود.
بریمانی ابراز امیدواری کرد تا در پرتو تعالیم دینی همه ما توفیق خدمت و دستگیری ازمردم را داشته باشیم

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image