به گزارش سارنیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد شهرستان ساری تعداد ۵۸۸۴ نفر از مددجویان شهری از مزایای بیمه درمانی این نهاد استفاده می کنند که ۲۸ نفر از این افراد از بیماران خاص می باشند.

به گفته قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان ساری با تصمیماتی که از سالهای قبل اتخاذ گردید بیمه کلیه مددجویان روستائی از این نهاد منفک و در کل کشور به سازمان خدمات درمانی محول گردید لذا بر این اساس این نهاد فقط متکفل بیمه درمانی مددجویان شهری می باشد.

وی ادامه داد در نه ماهه سالجاری مجموعا” بالغ بر ۹۱ میلیون تومان بابت کمک هزینه های ویژه درمانی مددجویان و غیر مددجویان و همچنین تعمیم امور بهداشتی نظیر آموزش و احداث سرویس بهداشتی هزینه گردید. مدیر کمیته امداد ساری تعداد مراکز درمانی و پاراکلینیکی طرف قرار داد با امداد را ۸۷ مرکز عنوان کرد و افزود : هزینه های اعلام شده غیر ازهزینه های بیمه بستری و پاراکلینیکی ، داروخانه و پزشکان طرف قرار می باشد که مستقیما” توسط اداره کل پرداخت می گردد بنابراین هزینه های فوق با احتساب هزینه های این مراکز بسیار بیش از این می باشد.

بریمانی در ادامه گفت: در اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش و مجریان استغال نیز در نه ماهه سالجاری ۹۰۰ زن سرپرست خانوار و ۸۰۰ مجری اشتغال با هزینه ای بالغ بر۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مزایای این طرح استفاده کردند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image