هر صحبتی از قول مداحان مشهور علیه یا له آقای محمود کریمی را رد کردیم/ اینکه مداح سلاح حمل کند چیز بی‌ربطی است اما شاید مداحی؛ سپاهی یا افسر نیروی انتظامی باشد که به واسطه‌‌ شغل‌اش؛ اجازه‌ی حمل سلاح دارد.

 

نایب رئیس خانه مداحان گفت: شاید مداحی؛ سپاهی یا افسر نیروی انتظامی باشد که به واسطه‌ی آن شغل؛ اجازه‌ی حمل سلاح دارد.

“حسن آهی” در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درمورد بیانیه‌ی تازه خانه مداحان ضمن رد هر شایعه‌ای از جانب اعضای آن اعلام کرد: هیچ‌ اظهارنظری درباره اتفاق پیش آمده به نام یکی از ذاکران اهل‌البیت(ع) انجام نشده است.

آهی گفت: صحبت‌هایی از قول مداحان شاخص علیه یا له آقای محمود کریمی مطرح شده بود که کذب بود و ما‌ آن را رد کردیم.

وی با اشاره به این صحبت‌ها تصریح کرد: بعضی جا‌ها نوشته بودند؛ «آقای آهی؛ رئیس خانه مداحان داشتن سلاح برای مداحان را جایز دانسته» که اصلا چنین چیزی نبوده است و همچنین در جای دیگری نیز نوشته بودند که آقای آهی گفته است که من خودم نیز سلاح دارم.

آهی به بیانیه‌ی دیگر خانه مداحان که پیش از این منتشر شده، اشاره کرد و افزود: از قول ما اگر چیزی به جز این بیانیه(بیانیه اول) منتشر شده باشد، کذب است.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به بیانیه اول، خانه مداحان همچنان از محمود کریمی حمایت می‌کند، افزود: ما در آن بیانیه هیچ حمایتی از ایشان نکرده‌ایم و هیچ کلمه‌ای مبنی برحمایت در آن نیست. اما یکی از خبرگزاری‌ها کلمه‌ای را مبنی بر حمایت خانه مداحان از محمود کریمی به این بیانیه اضافه کرده است که ما اصلا چنین چیزی را ننوشته بودیم.

آهی ادامه داد: در این بیانیه آیه‌ای از قرآن کریم را نوشتیم و در ادامه اشاره کردیم که نباید قضاوت کرد و این مسئله را باید قوه قضاییه و نیروی انتظامی و ادارات ذی ربط رسیدگی کنند تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است و بعد ازآن اگر خواستیم حمایت می‌کنیم و اگر نخواستیم حمایت نمی‌کنیم.

وی درمورد حمل سلاح توسط محمود کریمی؛ مداح اهل بیت گفت: ما نمی‌دانیم آقای کریمی به جز شغل مداحی چه کاره است شاید ایشان کارمند جایی هستند که باید اسلحه داشته باشند. اینکه مداح باید سلاح حمل کند چیز بی‌ربطی است و جایز نیست اما شاید مداحی؛ سپاهی یا افسر نیروی انتظامی باشد که به واسطه آن شغل اجازه حمل سلاح دارد.

وی ادامه داد: اینکه در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها می‌نویسند مداحان سلاح دارند را تإیید نمی‌کنیم.

آهی با اشاره به نشانه گرفتن مداحان اهل بیت از سوی برخی گفت: با دروغ‌هایی که گفته شده است همانند اینکه به ما گفته‌اند بی‌بی سی از قول حاج آقا آهی به عنوان رئیس خانه مداحان اعلام کرده؛ داشتن سلاح برای مداحان ضروری است درحالی که ایشان اصلا بی‌بی سی را در عمرش نه گوش داده نه می‌بیند و نه قبول دارد. البته می‌گویند شبکه من و تو هم چنین حرف‌هایی زده است. ما سایت‌های ایرانی جناح‌های مخالف را هم قبول نداریم چه رسد به بی‌بی سی و من و تو.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image