طهماسب پور قائم مقام امداد استان مازندران در این آئین با اشاره به درون مایه خدمات امداد کار این نهاد انقلابی را بدور از زرق و برق و سرو صدا دانست و بهترین پاداش خدمت را دعای خیر محرومان معرفی کرد.

به گزارش سارنیوز به نقل روابط عمومی کمیته امداد شهرستان ساری وی خدمت رسانی در شهرستان ساری را با توجه به وسعت جغرافیائی و جمعیت ساکن و مهمتر از همه تعداد افراد تحت پوشش و استقرار دستگاههای حاکمیتی استانی و مرکز استان بودن ویژه توصیف کرد که باید توجه جدی به آن بشود. قائم مقام کمیته امداد استان وجود مناطق محروم دودانگه و چهاردانگه و همچنین مناطق آسیب پذیر حاشیه شهر را نیز از چالشهای مهم ذکر کرد که نیازمند نگاه و توجه جدی است. وی در ادامه امانت داری و صداقت را از ویژگیهای انتخاب رؤسا ذکر کرد که خوشبختانه رؤسای قبلی آنرا داشتند ولی به اقتضای طبیعت شغلی و کاری باید اینکار انجام می شد و این چرخشها در سیستم اداری امری طبیعی است.

در خاتمه آقایان سعیدی ، نصوری و رضائی بترتیب بعنوان رؤسای ادارات اجرائی کیاسر و ساری مناطق یک و دو معرفی شده و از خدمات آقایان ناعی ، پارساراد و کوچکی رؤسای قدیم کیاسر و مناطق یک و دو ساری تقدیر شد.

پیش از برگزاری این آئین بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان ساری ضمن خیر مقدم از خدمات ارزنده رؤسای قدیم تشکر کرد و برای رؤسای جدید آرزوی موفقیت کرده و خواستار مدیریت بهینه شهرستان با تشریک مساعی همدیگر شد. وی هر معارفه ای را پیش درآمد تودیع دانست و افزود باید طوری خدمت کنیم که پس از طی دوران مسؤولیت درگیر ایکاش گفتن ها نشویم.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image