• صفحه خانگی
  • <
  • سیاسی
  • <
  • پاسخ تند شریعتمدرای به حسین طلا: چرا کمی سکوت اختیار نمی کنید؟

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در گفت و گو با تسنیم، نسبت به اظهارات حسین طلا نماینده مردم تهران پیرامون نحوه مصاحبه رئیس جمهور در ارایه گزارش صد روزه دولت مبنی بر اینکه “آیا نظر ۲ میلیون مهر نشین با رییس جمهور یکی است؟” واکنش نشان داد و گفت: به این برادر عزیز می‌گویم پس نمایندگان محترم مجلس هم در موضوع تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با منطق شما خوب است به جای سوال از متخلفان تامین اجتماعی بروند در بین آن‌ها که فکرش را نمی‌کردند روزی پاداش صد میلیونی بگیرند، ببینند آیا نظر آنان با تحقیق و تفحص کننده‌ها یکسان است؟

وی خطاب به طلا، گفت: برادر فرهیخته از آن اکثریت بی خانه‌ای که در پایان دولت احمدی نژاد نه تنها خرید خانه برایشان رویا شد بلکه اجاره کردن خانه هم با تورم چهل درصدی برای آنها با عذابی شدید همراه شد باید پرسید، نه بهره مندان اقلیتی که حتی بسیاری از آن‌ها هم علی‌رغم خانه دار شدن به دلیل سایر فشارهای زندگی ناچار به فروش همین تحفه آن هم به روش‌های پنهانی به سود جویان شدند و الان فهمیده‌اند چه کلاهی بر سرشان رفته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه واقعاً این تحلیل‌های آبدوغ خیاری را کدام کارنشناس خدا نشناس به شما می‌دهد و شما سینه چاکان احمدی نژاد چرا کمی سکوت اختیار نمی‌کنید، اظهارداشت: حالا که ملت شریف ایران، که شما را بیش از همه حتی خود احمدی نژاد مسبب شرایط بد اقتصادی کشور می‌دانند، با این حال بزرگوارانه شما را می‌بینند و با سکوت و بی هرگونه اعتراضی کر کننده که حق شماست، از کنارتان می‌گذرند، بنابراین چرا ساکت نمی‌مانید؟

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: آیا شما حامیان بی چون و چرایی که با هر اعتراضی به عملکرد ناصحیح دولت کم تدبیر و عجول، سیاسی کارانه می تاختید، و معترضان دلسوز را از دم به تیغ تهمت و افترا، هلاک می‌کردید، امروز پاسخگوی تصویری که پیش چشم همه ما و شما است هستید یا هنوز هم همه چیز را زیبا می‌بینید؟

شریعتمداری با انتقاداز مواضع حسن طلا تصریح کرد: مسئولیت‌های بدهی‌های هنگفت دولت به پیمانکاران و سایر اقشار جامعه ، رشد منفی اقتصاد کشور، نرخ بیکاری فوق العاده، خالی شدن خزانه‌ای که بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد داشت، تورم چهل درصدی، کسری بودجه فوق العاده، خلاف قانون های صورت گرفته در همه عرصه‌ها ، اعم از تنظیم و اجرای بودجه و برنامه که بارها از سوی دیوان محاسبات در طی این ۸ سال اعلام شد، ولی خم به ابرو نیاوردید، هستید؟

وی تاکید کرد: آیا شما پاسخگوی کثیری از مصوبات ابلاغ شده دولت که از سوی مجلس خلاف قانون اعلام شده و آثار و تبعات اجرای آن‌ها برای دولت حاضر به جا مانده است، هستید؟ آیا شما پاسخگوی فسادهایی که هر روز گوشه‌ای از آن در بخشی از دولت پیدا می شود، هستید؟

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه سوالات خود از حسین طلا، گفت: آیا شما می‌توانید محلی برای تأمین منابع سالم غیر تورم زا برای نیازهای جدی امروز کشور ، پیدا کنید؟ آیا شما پاسخگوی ارزش کاهش یافته ۳۰۰ درصدی پول ملی که آثار مخربش سال‌ها بر پیکر اقتصاد ایران و سفره مردم و معیشت طبقات متوسط و پایین جامعه باقی خواهد ماند هستید؟ چرا ساکت نمی مانید؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image