به گزارش خبر نگار سارنیوز از ساری چهارمین سالگرد مرحوم علی کردان در ساری برگزار شد

حجت الاسلام ادیب یزدی در این مجلس ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و نقش تأثیر گذار آنان در دفاع مقدس و تجلیل از مقام علمی حضرت آیت الله نظری از مرحوم کردان بعنوان کسی که مغز متفکر مدیریت اسلامی را  دریافته بود و با نگاهی عمیق و جانانه هیثیتش را برای نظام گذاشته بود یاد کرد و اضافه کرد مرحوم کردان فرزند عزیز و نورانی و دراک بود که در عالی ترین سطوح مدیریت و در عالی ترین شرایط انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت کرد وی از این مرحوم بعنوان مجاهد خستگی ناپذیر, محبوب دلها, برادر غمخوار نام برد که در گرفتاریها به او مراجعه می کردیم و او با سرپنجه تدبیر مشکلات را حل  می کرد.

حجت الاسلام ادیب یزدی مجلس یادبود مرحوم کردان را مجلسی عادی ندانست و گفت که این مرحوم علاوه برحقی که برگردن من داشت برای من مجلس ویژه ای است ومهمترین نکته ای که باید به آن توجه کرد ظلمی است که گاهگاهی به مدیریت کشور می شود. گاهی بواسطه تبلیغات زیاد دشمنان و گاهی هم بر اثر ندانم کاریهای دوستان لذا باید مواظب باشیم که ظلمی از ما سر نزند . مدیریت در نظام اسلامی حریم دارد اهداف دارد , تعریف , قانده , اصول و روش دارد . متأسفانه هرچه از عمر نظام می گذرد این نقیصه بیشتر می شود و بعضا” مشاهده می شود حتی مدیران توسط دستگاهها مورد ظلم واقع می شوند. این راهش نیست بلکه ما باید قدر این مدیران را بدانیم.

وی برخورد و رفتار حکیمانه دکتر احمدی نژاد در استقبال و عرض تبریک و همکاری با دکترروحانی را ستود و گفت رفتار حکیمانه جوابش همان رفتار حکیمانه است و مردم از مچ گیری , مشاجره و مناظره و یقه گیری بیزار هستند.

سخنران چهارمین سالگرد مرsal-kordanحوم کردان در توصیف غم فقدان این عزیز گفت: مرگ مرحوم کردان خیلی از چیزها را برملا کرد و ما باید بدانیم که نباید دنبال تضعیف ارکان نظام باشیم. همه ما وظیفه داریم از ارکان نظام از مجلس و دولت و رهبری گرفته تا نیروهای مسلح دفاع کنیم. وی مرگ کردان را خسارت سنگین برای مدیریت کشور عنوان کرد و در خصوص این عزیز گفت مرحوم کردان صداو سیما را روی انگشتش می چرخاند و با توجه به وجود شخصیتی ارزشمند مثل آقای لاریجانی در رأس صداو سیما در زمان مرحوم کردان عرصه اجرا را عرصه سخت عنوان کرد که مرحوم کردان خیلی خوب از پس آن بر می آمد و این باعث شد تا مرحوم کردان ریشه منافقین را در جای جای کشور بخشکاند.

ادیب یزدی با یادآوری خاطره ی مرحوم کردان گفت در این چهار سال هروقت بیاد این مرحوم افتادم قبلم درد گرفت وی از دست دادن مدیر لایقی مثل مرحوم کردان را از بسیاری از زیان ها برای نظام بالاتر دانست و خواستار ارج نهادن به زحمات مدیران نظام شد.

گفتنی است در این مجلس استاندار مازندران به همراه معاون عمرانی خود علی نبیان و هادی ابراهیمی معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری مازندران و قاسمی امام جمعه موقت ساری و تنی چند از اعضای شورای شهر و مسؤولین سابق و فعلی شهرستانی اساتید دانشگاه و عموم مردم حضور داشتند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

CAPTCHA ImageChange Image